Pametni podatki Marketing osnovan na podatkih

Ustvarite zanimanje in z ABM delajte velike posle

04 maj 2017

Vam je težko narediti dober vtis na stranko, ki je niste nikoli spoznali? Z ABM (account-based marketing) marketinškimi rešitvami, lahko na spletu že na začetku nakupnega procesa najdete zanimanja vaše stranke in tako preskočite skupne ovire v zapleteni B2B prodaji.

Koliko izmed vseh vaših potencialnih velikih poslov se začne na spletu? Pri B2B poslih se več kot 80% vseh nakupnih procesov zgodi preko spleta in več kot 70% nakupnih odločitev je sprejetih še preden se stranka in prodajalec prvič srečata. V kompleksni B2B prodaji je nujno že v najzgodnejši fazi nakupnega procesa identificirati strankine izzive in možne rešitve ter biti istočasno vpleten v njihovo oblikovanje.

Z account-based marketingom je vašo blagovno znamko in rešitve lažje videti v pravi luči. V nakupni process ste se vključi dovolj zgodaj, kar vam omogoča, da stranko popeljete naprej. Ponudite ji znanje, združeno znotraj člankov, video vsebin itd.

ABM vam pomaga preskočiti tiste večje ovire in omogoča:

  • pridobiti dostop do influencerjev in tistih, ki sprejemajo odločitve,
  • v zgodnji fazi vplivati na organizacijo in postaviti okvir raziskave,
  • z relevantnostjo minimizirati tveganje ne biti prioriteta,
  • zmanjšati tveganje biti povezan z napačnimi rešitvami.