Marketing osnovan na podatkih

Kako izboljšati evidence strank?

28 apr 2017

Znano je, da veliko ljudi dnevno migrira v drugo mesto na delo, veliko jih umre, veliko se jih preseli v tujino. Kakor koli, nihče ne ve koliko oseb spremeni svoje e-mail naslove. Podajamo strokovni nasvet, kako se izogniti izgubljanju kontaktov svojih strank.

Digitalna komunikacija je podala poslovanju vse uporabnejši portfelj novih priložnosti. Za trženjske stratege, pustijo digitalni porabniki ogromno količino vzorcev in sledi, ki jih je potrebno analizirati. Obenem pa digitalna komunikacija podaja izziv, ki se ga mnoga podjetja še ne zavedajo.

“Vodenje imenika strank, je bilo za podjetja, ki želijo pridobiti tržne deleže, od nekdaj očitno,” pravi Henrik Hägglund, ki se ukvarja s kakovostjo podatkov in trženjskimi storitvami v Bisnode Švedska. “Ampak medtem, ko se znotraj vsekodnevnega dela ukvarjajo z današnjimi novimi načini zaposlovanja in komuniciranja s strankami, pozabljajo, da je težje verificirati in posodabljati e-mail naslove, kot naprimer njihove telefonske številke.
Ne obstaja infrastruktura za posodabljanje digitalnih poti.

“Razlog, da vaše kampanje ne dobijo pričakovanega odziva, se nahaja v doseganju nepravilnih strank. Osebe, s katerimi mislite da imate stik, niso več dosegljive znotraj kanala, ki ga uporabljate za kampanjo.”

Henrik Hägglund, kakovost podatkov in trženjske storitve, Bisnode Švedska

Vse to vodi k vsakoletni izgubi velikega deleža strank. “Razlog, da vaše kampanje ne dobijo pričakovanega odziva, se nahaja v doseganju nepravilnih strank,” pravi Hägglund. “Osebe, s katerimi mislite da imate stik, niso več dosegljive znotraj kanala, ki ga uporabljate za kampanjo.”

“Eden izmed ključev do uspeha je povezovanje digitalnih in fizičnih identitet posameznikov - naprimer povezava e-mail naslova in številke socialnega zavarovanja,” pravi Hägglund.

“Če imate številko socialnega zavarovanja,” pravi, “lažje najdete informacije, o strankini preslitvi, smrti ali spremembi imena. Nato lahko več časa namenite posodabljanju ostalih informacij.”

Dober pregled osnovnih podatkov - naprimer poznavanje fizične osebe, ki stoji za njeno identifikacijsko številko - je obenem predpogoj za analitično obdelavo podatkov; naprimer z uporabo statističnih modelov za izdelavo jasnejše slike kdo so ljudje v imeniku vaših strank. “Boljši kot so osnovni podatki, večja je verjetnost uspešnega segmentiranja in ciljnega marketinga,” pravi Hägglund.

Dolgoročen cilj je še vedno biti na trgu zaznan kot resen konkurent. “Ko se nekdo poroči, je pomembna posodobitev priimka,” pravi Hägglund. “V nasprotnem primeru se lahko e-mail sporočila razumejo kot neosebna. Pošiljanje informacij osebi, ki je pokojna, je nekaj, s čimer podjetja ne želijo biti povezana, saj v takem primeru njihovo poslovanje izpade dokaj neresno.”

Kako izboljšati svoje podatke 

Postavite si cilje

Ne izboljšuje in ne dopolnjujte obstoječega imenika vaših strank zgolj na osnovi današnje potrebe po teh podatkih. Namesto tega raje razmislite zakaj te podatke potrebujete; za kaj jih boste uporabili. Potrebujete jih lahko za več stvari, a izdelano morate imeti obliko reševanja problemov.

Ponovno izboljšajte

Naredite eno veliko izboljšavo in istočasno izdelajte procese, ki bodo imenik ohranjali posodobljen in zagotovili, da bodo ob registriranju nove stranke zbrane pravilne informacije, neglede na kanal, ki ga stranka uporablja. To je osnova dolgoročnega uspeha.

Neprestano razvijajte

Uporaba imenika vaših strank je njegov najboljši način razvoja. Izdelajte nadaljne analize in ukrepe kampanj tako za vašo ciljno skupino, kot za celoten trg.