Pametni podatki Marketing osnovan na podatkih

4 načini predvidevanja naslednjega nakupa vaše stranke

26 apr 2017

Želite biti sposobni predvideti prihodnje potrebe vaše stranke? S pomočjo pametnih podatkov in analizo predvidevanja, lahko izveste, kateri posamezniki bodo v danem obdobju po vsej verjetnosti kupili avto, vzeli osebno posojilo ali postali starši. Na kratko: prepoznate lahko posameznike, ki se znotraj svojega osebnega življenja premikajo v naslednjo fazo, ob tem pa se jim rojevajo nove potrebe, zanimanja in nakupne navade.

Predvidevanje obnašanja in nakupnih navad različnih potrošnih skupin, je bilo generacijo nazaj preprostejše. Ljudje so pričeli ustvarjati svojo družino ob približno enaki starosti, prav tako je ostal enak njihov stalni naslov prebivališča. Stvari so se z leti spremenile. Danes imamo ljudje možnost vsakodnevnih velikih sprememb, v življenju lahko sprejemamo odločitve, ki jih ljudje prej niso mogli. 25-letnik ima lahko danes več skupnega s 50-letno osebo, kot z nekom svoje starosti.

Na današnjem trgu je pomembno svoje sporočilo prilagoditi vse bolj izbirčnim potrošniškim skupinam. S kvalitetno analizo javnih virov podatkov, skupaj s podatki iz anket, lahko svoje stranke spoznate do potankosti.

»Če je analiza izdelana na pravilen način, vam poda odgovore o posameznikovem obnašanju, njihovih vrednotah in o fazi življenja, v kateri se trenutno nahaja. Te stvari ponujajo pomembne informacije o njihovih porabniških potrebah.«
Sara von Schoultz, senior analitičarka v Bisnode-u

Podajamo 3 stvari, ki vam lahko dajo namige o strankinem naslednjem nakupu:

  • Porabnikova kupna moč

Prihodki posameznika pogosto ne povedo veliko o njegovi kupni moči. Oseba z letno plačo 36.000$, ki je pravkar kupila hišo, ima po plačilu položnic po vsej verjetnosti v denarnici manj denarja od osebe z enako višino plače, ki v isti hiši živi že 10 let. Z uporabo podatkov, lahko predvidite, če je kupna moč celotnega gospodinjstva visoka ali nizka.

  • Porabnikova življenjska faza

V kateri fazi življenja se nahaja vaša stranka? Danes je lahko 55-letnik sveže pečeni oče ali pa dedek. Trenutna faza v njegovem življenju določa okvir njegovih interesov, vam pa (če ta okvir prepoznate) omogoča, da pridobite največ strankine pozornosti.

  • Porabnikov naslednji nakup

Povezovanje velike količine današnjih podatkov z zgodovinskimi nakupnimi navadami, vam omogoča izračunavati verjetnost o prihodnjem nakupu posamezne stranke. Danes je možno trditi, da obstaja na primer 70% verjetnost, da se bo Erik v roku enega leta preselil v novo hišo, zaradi česar bo potreboval hipoteko in denar za zavarovanje nepremičnine«.

 

Naročite se na e-novice

Prijavite se na Bisnode e-novice in ostanite na tekočem s trendi v svetu pametnih odločitev.