BONITETA ODLIČNOSTI 2016

Naša Bisnode odgovornost je omogočati dostop do kakovostnih poslovnih informacij.

Calendar

Address

Ljubljanski grad, Ljubljana

O dogodku

O dogodku

Redka so podjetja, ki svoje odlično poslovanje prepletajo na vse nivoje poslovanja. 

  • So med redkimi, a med izbranimi.
  • So med odličnimi, a med najboljšimi.
  • So med pomembnimi in med prepoznanimi.

Včasih se zdi, da v vsej svoji skritosti nekje skromno beležijo odlične rezultate in prav je, da jih izpostavimo in da sami povedo, kakšen je njihov recept odličnosti.

Komu je namenjen dogodek?

Komu je namenjen dogodek?

Ekskluziven dogodek je namenjen izključno certificirancem sledečih bonitetnih odličnosti:

  • Bonitetna odličnost A,
  • Bonitetna odličnost AA,
  • Bonitetna odličnost AAA,
  • Zlata bonitetna odličnost AAA.

Vabimo vas, da se nam pridružite na ekskluzivnem dogodku, namenjenem izključno vam - certificirancem bonitetne odličnosti.

Pokrovitelji

Partnerski in glavni pokrovitelj:

  

 

Glavni pokrovitelj:

Pokrovitelj:

      

 

 

8.30 – 9.00 Registracija udeležencev
9.00 – 9.10 Pozdravni nagovor, Maria Anselmi, generalna direktorica Bisnode Južni trgi
9.10 – 09.40 S strastjo nad stres, dr. Sanela Banović
09.40 – 10.10 Bonitetna odličnost A: Liberty International, Boštjan Horjak
10.10 - 10.20 Pokroviteljska zgodba: Konec dober vse dobro, Nataša Arko, SID - Prva kreditna zavarovalnica
10.20 – 10.50 Bonitetna odličnost AA: Marko Hren, Dana
10.50 - 11.00 Pokroviteljska zgodba: Kako s spletom do še večjega … tržnega deleža? Gal Kočar, Go Click
11.00 – 12.00 ODMOR z Bisnode Speed Networking
12.00 – 12.30 Bonitetna odličnost AAA: Marko Lukič, Lumar
12.30 - 12.40 Pokroviteljska zgodba: Odličnost od podjetnikov za podjetnike, dr. Robert Ličen, CEED
12.40 – 13.10 Zlata bonitetna odličnost AAA:  Matej Kadliček, Trgotur
13.10 ZAKLJUČEK in prijetno druženje ob kosilu

Dr. Sanela Banović

Dandanes se veliko govori o stresu in depresiji. Kar povezuje ti dve stanji, je občutek nemira, nesproščenosti in napetosti. Vemo, da nas ta občutja lahko popeljejo vedno globlje in nas oddaljujejo od fizičnega in psihičnega zdravja. Glede na zadnje študije srečo najdemo v vsakodnevnih nagradah. V objemu z ljubljeno osebo, v pogovoru z dobro prijateljico, v prijetnem kosilu s sodelavci, v masaži in telesni relaksaciji. S tehnikami sproščanja umirimo in skoncentriramo svoj um, si naberemo nove zaloge energije, s čimer si izboljšamo naše celotno počutje. Sproščeno stanje telesa in duha namreč upočasnjuje srčni utrip in znižuje krvni pritisk ter tako pospešuje prekrvavitev večjih mišic in zmanjšuje njihovo napetost.

Z dr. Sanelo Banović bomo spoznavali pomembnost psihološkega zadovoljstva v vsakdanjem življenju, kako se psihično pripraviti na vsakodnevne izzive, katere so učinkovite tehnike sproščanja na delovnem mestu in kakšne so čudežne posledice izločanja serotoninov – hormonov sreče. Dr. Sanela Banović je diplomirala na Medicinski fakulteti v Sarajevu, od leta 2011 pa je zaposlena v Kliničnem centru v Ljubljani na gastroenterološkem oddelku. S področja psihologije in psihoterapije se redno dodatno izobražuje in usposablja, med drugim je opravila tudi 6 mesečni dopolnilni študij v ZDA s področja psihiatrije.

 

Marko Hren, direktor podjetja Dana

Marko Hren se je rodil 1963 v Ljubljani. Z ženo Aleksandro intremi otroci živi v Kamniku. Nikoli ne pozabi na svoje korenine in vednopoudari, da je »rojen« na kmetiji v Podgorici v Dobrepolju na Dolenjskem. Po izobrazbimagister ekonomskih in poslovnih ved.

Šport je močno zaznamoval njegovo življenje. V najstniških letihje bil zelo vsestranski športnik še posebej v alpskem smučanju, atletiki intudi v ekipnih športih. To ga je tudi pripeljalo v trenerske vode. Uspešno jeskoraj petnajst let deloval kot trener alpskega smučanja v različnih klubskihin reprezentančnih selekcijah.

Leta 1997 je končal trenersko kariero in se zaposlil kot referent v trgovskem podjetju Chemo Ljubljana. Ob vzporednem študiju na ekonomskifakulteti je hitro napredoval in leta 2001 postal komercialni direktor tega podjetja. Ob zaključku študija in iskanju novih izzivov, ga je pot zanesla v »njegovo« Dolenjsko. Leta 2004 je prevzel direktorsko mesto v podjetju Dana Mirna. Dobri odnosi s sodelavci in lastnikom so dali odličen temelj za rast podjetja. Zelo hitro je vzljubil blagovno znamko Dana in tudi samo podjetje, hkrati pa zna ves ponos in zanos prenesti na sodelavce. Še danes mu šport daje vztrajnost, nepopustljivost in tekmovalnost (sedaj je zagrizen triatlonec), trenerske izkušnje pa organizacijske sposobnosti in izreden občutek za delo z ljudmi.

Pod njegovim vodstvom je podjetje Dana postalo sodobno podjetje, ki se po tehnologiji, kakovosti in varnosti proizvodnje postavlja v bok najboljšim na svetu. Vse to je rezultat dvanajstletnih vlaganj preko 17 mio euro v posodobitev tehnologije in procesov. Glavni produkti so voda Dana, sokovi Natural Selection Dana in sirupi Dana, s katerimi podjetje svoje poslanstvo »Živeti boljše življenje« prenaša na vsa področja v podjetju in zunaj njega.

 

Matej Kadliček, Trgotur

Matej Kadliček (1978) je leta 2015 po 25-ih letih uspešnega vodenja s strani njegove mame, gospe Štefanije Kadliček, prevzel vodenje družinskega podjetja Trgotur, s katerim je tudi sam tesno povezan že 20 let. Uradno je zaposlen od leta 2000, že pet let pred tem, v času srednje šole, pa je bil v pomoč v podjetju predvsem na informacijsko tehničnem področju. Leta 2008 se je s sprejetjem funkcije izvršnega direktorja odločil resneje preizkusiti v podjetništvu ter spustiti v »globine« podjetja tako s strokovnega kot tudi s poslovnega vidika.

V mladosti je bil uspešen športnik – smučarski skakalec, ki je v svoji 10 letni karieri osvojil marsikatero odličje. Še vedno ima rad sneg, višino, letenje, hitrost, adrenalin, občutek breztežnosti. Nikoli nam ne bo jasno, kako to hkrati sovpada z nabiranjem gob, pa vendar tudi v tem zelo uživa … Ob tem se rad izobražuje in ciljno nabira znanja za naslednji korak. Najbolj ga pritegnejo znanja s področja prodaje in pogajanj.

Njegov moto je: Odkrito in z zaupanjem. Prepričan je, da le tam, kjer si lahko »privoščiš« biti odkrit lahko uspeš v svoji najboljši različici. Odkritosti v podjetju namenja veliko pozornost in je hkrati temeljna vrednota in kultura podjetja. Spoštuje mnenja drugih, aktivno posluša in upošteva. Razume, da ljudje delamo napake in trdno verjame, da brez njih ni napredka.

Sam se kot direktor počuti v prvi vrsti odgovoren za zagotavljanje posla in ohranjanje zadovoljstva poslovnih partnerjev. To s seboj prinaša tudi nujo, da zaposlene spodbuja in jim zagotovi možnost hitrega in intenzivnega osebnega razvoja. Vzdržuje varno okolje, da lahko sodelavci svoja mnenja delijo odkrito, brez strahu pred obsojanjem, omalovaževanjem ali zaničevanjem.

 

Marko Lukić, Lumar IG

Marko Lukić je v podjetju Lumar zaposlen od leta 1997. Na začetku je prevzel funkcijo vodje marketinga in kasneje komercialnega direktorja. Od leta 2010 je direktor družbe ter velja za enega glavnih promotorjev ter razvijalcev nizkoenergijske in pasivne gradnje v Sloveniji. Svoje poslovne izkušnje kot gost predavatelj in aktiven udeleženec prenaša na predavanjih in okroglih mizah doma in v tujini, sodeluje pa tudi na kongresih in konferencah s področja montažne gradnje. Od leta 2014 je član upravnega odbora Združenja manager Slovenije, že vrsto let pa aktiven član Konzorcija pasivna hiša in sekcije Slovenski proizvajalci lesenih montažnih stavb. Od mladih let se ukvarja z alpinizmom in športnim plezanjem, kjer je vrsto let sodil v sam svetovni vrh. Vrednote, načela in vztrajnost ki jih je pridobil s trdimi treningi in težavnimi vzponi po vsem svetu, danes uspešno prenaša v poslovno prakso.

V zadnjih letih so se v družinskem podjetju Lumar, danes se v delo uvaja že tretja generacija družine, dokončno uveljavili kot najbolj inovativno in uspešno slovensko podjetje na področju montažne gradnje. Svojim kupcem ponujajo arhitekturno dovršene hiše in vrhunsko tehnologijo, ki zagotavlja kakovostno in prijetno bivalno ugodje ob minimalnih stroških vzdrževanja v celotnem življenjskem ciklu. O tem pričajo številni prejeti domači in tuje nagrade ter certifikati. Kakovostno izveden idetajli, optimirani konstrukcijski sistemi in visoka energetska učinkovitost sosinonim za hiše Lumar in so zagotovilo, da je vsaka njihova hiša vsajnizkonergijska. »Optimizacija naše tehnologije nam omogoča, da kupcem ponujamo vrhunske hiše z vgrajenimi inovativnimi in kakovostnimi komponentami ter detajli ob najboljšem razmerju med ceno in kakovostjo. Omenjeno je že drugič zapored v letu 2015 potrdila neodvisna raziskava Best Buy švicarskega inštituta Icertias, kjer je več kot 1000 anketirancev v našem podjetju prepoznalo ponudnika z najboljšim razmerjem med ceno in kakovostjo v Sloveniji,« je povedal direktor podjetja Marko Lukić.

 

Boštjan Horjak, Liberty International Adriatic

Boštjan Horjak se je rodil leta 1971 v Ljubljani. Po končanem višješolskem študiju ekonomije na Ekonomski fakulteti v Ljubljani se je odločil, da bo nadaljeval z izobraževanjem, zato se je vpisal na Fakulteto za družbene vede v Ljubljani, kjer je diplomiral na študiju mednarodnih odnosov. Ker je želel svoje znanje iz mednarodnih odnosov še dodatno nadgraditi z ekonomskim znanjem, je dokončal tudi višješolski program mednarodne ekonomije na Ekonomski fakulteti.

Sprva je gojil idejo, da bi svojo poslovno pot našel v konzularno diplomatski službi, vendar je ugotovil, da birokracija in statična državna uprava nista pravo mesto zanj. Že prva študentska “low budget” potovanja z nahrbtnikom so namreč razkrila dejstvo, da so potovanja več kot očitno zapisana v njegovem DNK-ju. Leta 2001 je sledil instinktu in s partnerjem odprl potovalno agencijo, da bi dogodivščin željnim posameznikom prenašal svojo ljubezen do drugih kultur. Po dveh letih se je zaradi različne vizije delovanja podjetja odločil, da svojo pot nadaljuje samostojno in leta 2003 v Ljubljani odprl predstavništvo globalne mreže Liberty International.

V skoraj 15-letnem vodenju podjetja je pridobil bogate izkušnje na področju obvladovanja poslovnih procesov, predvsem pa na področju spoznavanja drugih kultur, saj je na dnevni bazi vpet v sodelovanje s poslovnimi partnerji iz celega sveta. Pri delu ga vodijo moralna in etična načela. Prepričan je, da na dolgi rok upoštevanje teh načel prinese pozitivne in dobre rezultate. Pomembna je tudi preudarnost, katere se človek nauči z izkušnjami. Svoje bogate izkušnje na področju turizma zelo rad deli z drugimi. Večkrat je predaval študentom turizma, sodeloval v javnih razpravah in podal svoje mnenje v številnih intervjujih v slovenskih časnikih in strokovnih revijah. Kot član Nadzornega odbora Liberty International ima vpogled v celotno delovanje globalnega podjetja kjer z drugimi kolegi in vodstvom soustvarja uspešno pot poslovne skupine.

Liberty International Tourism Group je uspešno mednarodno podjetje, ki deluje na mednarodnem turističnem prizorišču že 25 let in je iz ene poslovalnice preraslo v mednarodno združbo 700 zaposlenih v 58 poslovalnicah v 46 državah sveta.