BISNODE FOR BUSINESS (B4B) 2015

Že četrto leto zapored smo organizirali dogodek, namenjen poslovni javnosti – B4B oziroma Bisnode For Business ali Best Four Businesses.

KONGRESNI CENTER BRDO PRI KRANJU

BISNODE FOR BUSINESS (B4B) 2015

V torek, 13. oktobra 2015 I Kongresni center Brdo, Brdo pri Kranju

Že četrto leto zapored smo organizirali dogodek, namenjen poslovni javnosti – B4B oziroma Bisnode For Business ali Best Four Businesses. Tokrat malce drugače. Pravijo, da je strast nalezljiva – mi smo poiskali takšne, ki so svojo strast, podjetnost in neizmerno energijo prenesli na ljudi okoli sebe. Izgleda, da jim je uspelo nemogoče. Povezali so ljudi, da nastopajo kot eno. Skupaj strmijo k enemu cilju in delujejo kot popoln team. Vsi različni, a skupaj kot eno. Uigrana celota, kjer vsak prispeva svoje – najbolje kar zmore. Letošnje zgodbe so bile zgodbe teamov. Z nami so bili:

Motivacijska strast: Andrea Massi
Sijaj iz teme: Marjan Batagelj, Postojnska jama
Lepa v svoji koži: Judita Železnik, Kozmetika Afrodita
Cona (ne)udobja: Nekoč, danes jutri: Damjan Burger, M TOM
Recept za kulinarično revolucijo: Lior Kochavy, Odprta kuhna


Zahvaljujemo se partnerjema in premium pokroviteljema:

  

Zahvaljujemo se pokroviteljem:

    

 

   

   

 

Zahvaljujemo se osvežilnemu pokrovitelju:

 

Kdaj: v torek, 13. oktobra 2015
Kje: Kongresni center Brdo, Brdo pri Kranju

08.00 – 09.00 Registracija udeležencev (ob 8.30 za prve udeležence Bisnode Speed Networking)
09.00 – 09.30 Pozdravni nagovor, Maria Anselmi, generalna direktorica Bisnode Slovenija
09.30 – 09.50 Motivacijska strast: Andrea Massi
09.50 – 10.05 Pokroviteljeva zgodba: Zakaj ne želimo telovaditi, zdravo jesti in varčevati? Tine Verbole, Unicredit
10.05 – 10.35 1. zgodba: Sijaj iz teme: Marjan Batagelj, Postojnska jama
10.35 – 11.20 Odmor z Bisnode Speed Networking
11.20 – 11.50 2. zgodba: Lepa v svoji koži: Judita Železnik, Kozmetika Afrodita
11.50 – 12.05 Pokroviteljeva zgodba: Učinkovito motiviranje zaposlenih: Rok Gorjup, Simobil
12.05 – 12.35 3. zgodba: Cona (ne)udobja - Nekoč, danes, jutri: Damjan Burger, M Tom
12.35 – 13.05 4. zgodba: Recept za kulinarično revolucijo/Recipe for culinary revolution: Lior Kochavy, Odprta kuhna*
13.05 – 13.40 Zaključek in podelitev nagrad
13.45 KOSILO S PRIJETNIM DRUŽENJEM

Bisnode si pridržuje pravico do spremembe programa.

* Lior Kochavy bo predaval v angleškem jeziku.

 

POSTOJNSKA JAMA - MARJAN BATAGELJ

 

Marjan Batagelj se je rodil leta 1962 v Postojni, kjer je obiskoval osnovno šolo in gimnazijo.

V mladosti je bil uspešen in vsestranski športnik, ki je svoje ambicije leta 1979 kronal s srebrno medaljo na svetovnem prvenstvu v balinanju v Franciji.

Po izobrazbi je profesor geografije in diplomirani etnolog. Diplomiral je na Filozofski fakulteti v Ljubljani.

Leta 1989 je bil v Sloveniji sprejet Zakon o gospodarskih družbah, ki je omogočal ustanovitev samostojnega podjetja in, čeprav mlad in popolnoma neizkušen, se je odločil preizkusiti v podjetništvu in registriral enega prvih d.o.o.-jev v Sloveniji.

Tako je leta 1990 ustanovil družbo Batagel&Co. in jo že po nekaj letih popeljal v sam vrh trgovcev sesalne tehnike, blagovna znamka Batagel&Co. pa je v Sloveniji postala sinonim za vodni sesalnik. S filozofijo krepitve finančne varnosti, tudi za ceno počasnejšega razvoja in neodvisnosti od finančnih institucij, je dosegel visoko trdnost družbe. Lastni kapital mu je omogočil uspešno širitev v nepremičninsko poslovanje.

Zaradi znanja in organizacijskih prijemov, s katerimi je uspešno vodil družbo od začetkov iz ničle do mesta v krogu cenjenih gospodarskih družb, je leta 2000 prejel nagrado Gospodarske zbornice Slovenije za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke trajnejšega pomena. Temu so sledile praktično vse podjetniške nagrade, ki jih je moč dobiti v Sloveniji.

Leta 2010 je uspešno izvedel nakup družbe Turizem Kras (sedaj Postojnska jama d.d.), ki upravlja z največjo slovensko znamenitostjo, Postojnsko jamo. Z ženo sta večinska lastnika, obenem pa je tudi predsednik upravnega odbora družbe. Čeprav so pred tem mnogi pričakovali, da bo po dolgoletni podjetniški poti začel uživati sadove dela, se je odločil drugače. Tvegal je in zastavil vse svoje premoženje, kljub temu, da finančni kazalniki niso bili naklonjeni nakupu. Imel je vizijo in danes je družba Postojnska jama d.d. najuspešnejše podjetje v sektorju. Družbo uspešno vodi že pet let in tudi za delovanje na področju turizma je že prejel številna priznanja, med drugim nagrado Turistička prizma po izboru novinarjev nekdanjih jugoslovanskih republik, Podjetniški vzor na pobudo Obrtno podjetniške zbornice Slovenije ter Kristalni Triglav za osebnost leta v turizmu po izboru združenja turističnih novinarjev Slovenije FIJET. Bil je nominiran tudi za Delovo osebnost leta 2011.

Zaradi uspešnosti vseh projektov, ki se jih je kdaj lotil, je dobil vzdevek »serijski podjetnik«. Uspehi izvirajo iz njegove filozofije, ki jo prenaša na zaposlene. Izhaja iz razsvetljenskega mota »sapere aude«, da moramo biti vodeni po lastnem razumu, da si moramo drzniti vedeti in odločitve sprejemati po svoji volji in ne po volji drugih. Skladno temu se je uprl vplivu politike, ki je hromila poslovanje Postojnske jame več kot 60 let.

V načinu vodenja postavlja čustveno inteligenco in empatijo kot predpogoj. Potencial vidi v vsakem človeku, le pravo mesto mu je potrebno najti. Stvari počne nepredvidljivo, drugače, kot bi to naredila večina in zaupa podjetniškemu instinktu. Računalniški modeli so uspešni, pravi, a ni še takšnega, ki bi imel za parameter – občutek.

Kot podjetnik, ki je zvest predanemu delu in ideji napredka, že več kot dve desetletji prejema vabila na številne okrogle mize, razprave in predavanja strokovnih in izobraževalnih inštitucij. Marjan Batagelj je tudi predsednik elitnega kluba Slovenian business club, ki združuje podjetnike z izjemnimi poslovnimi rezultati in moralnimi vrednotami v državi, ki so uspeli zgolj s svojim delom. Zaradi predanosti in angažiranosti je bil izbran za ambasadorja krasa, podjetje pa je zaradi finančne uspešnosti in okoljske odgovornosti vzor v slovenskem prostoru, predvsem pa navdih mladim, da je mogoče uspeti z lastno idejo in trdim delom, brez vplivov politike.

POSTOJNSKA JAMA

Postojnska jama d.d. je zasebno podjetje, ki po koncesijski pogodbi upravlja Postojnsko jamo in ima v najemu Predjamski grad. Osnovna dejavnost je interpretacija in vodenje obiskovalcev, ki jo dopolnjujejo gostinska, namestitvena in trgovinska dejavnost. Vsa infrastruktura in sredstva so last podjetja, razen Postojnske jame same in Predjamskega gradu.

Podjetje deluje v sektorju turizma, ki s posrednimi učinki ustvari kar 13 % BDP-ja. Je najboljše turistično podjetje in beleži kar 35 % vseh obiskov v državi Sloveniji.

Prelomna za poslovni uspeh je bila sprememba lastništva leta 2010. S strateško usmeritvijo “Delamo le, kar je dobro za jamo in gosta” in vlaganjem v zaposlene, je novi lastnik uspel pozitivno spremeniti okorelo miselnost zaposlenih, kar je vodilo do nadpovprečnega izboljšanja storitev in zadovoljstva gostov ter posledično odličnih finančnih rezultatov. Razvoj lastne informacijske tehnologije omogoča zaznavanje potreb gostov in optimizacijo delovnega procesa. Že tri leta najboljše turistično podjetje Slovenije beleži preko 35 % vseh turističnih obiskov. Postojnska jama d.d. s svojim načinom delovanja in standardi predstavlja zgled ostalim turističnim organizacijam v državi, ki se ukvarjajo s turistično rabo naravnih vrednot. Podjetje je nosilec dobrih praks, saj je njegovo delovanje premišljeno, okoljsko odgovorno ter finančno izjemno uspešno. Podjetje je globalno prodorno; v zadnjem letu se je obisk azijskih gostov povečal s 7 % na 30 %, medtem ko sektor pretežno še vedno temelji na evropskem gostu.

Cen tudi kljub povečanju dajatev in višini koncesije (35 %) praviloma ne dvigujejo, pač pa prihodke povečujejo z uvedbo novih inovativnih produktov. Sektor turizma je v težavah zaradi prezadolženosti, podjetje pa posluje z lastnim kapitalom in dobičke vlaga v razvoj. Problem sektorja turizem je nefleksibilna delovna zakonodaja, ki otežuje sezonsko zaposlovanje in še hitrejši razvoj.

Karizma in vizija novega lastnika sta premagala tudi zakoreninjeno okorelo miselnost zaposlenih, ki je izhajala iz strahu pred spremembami. Spremembe so bile v družbo vpeljane na način, da so jih zaposleni sprejeli in se z njimi poistovetili.

Podjetje je vzor sektorju in gospodarstvu nasploh.

KOZMETIKA AFRODITA - JUDITA ŽELEZNIK

Judita Železnik je rojena 1964 v Celju. Po izobrazbi dipl. ekonomistka si je v več kot 30 letih službovanja v komerciali pridobila dragocene izkušnje, ki jih povezuje s teoretičnimi znanji. V Kozmetiki Afrodita deluje v oddelku Tržnih komunikacij, kjer se poleg priprav komunikacijskih sporočil podjetja ukvarja predvsem z odnosi z javnostmi. Kot strokovna predavateljica izobražuje in motivira zaposlene ter poslovne partnerje kozmetične stroke doma in v tujini. Kot predavateljica je s študijami primerov dobre prakse sodelovala na Študentskem marketinškem semaforju EPF Maribor, v Velneškem programu VSŠGT Bled itd. Verjame, da je stalno izobraževanje zaposlenih dober temelj za osebnostno rast vsakega posameznika, podjetju pa zagotavlja neprecenljivo bogastvo in konkurenčno prednost.

 

KOZMETIKA AFRODITA

Kozmetične zgodbe, ki jih ustvarja 130 zaposlenih v Kozmetiki Afrodita, ne puščajo neizbrisnega pečata samo doma, temveč že na 20 tujih trgih. Letos praznujejo 45 let svojega delovanja.

Prava naravna kozmetika se vedno sestoji iz visokega deleža naravnih aktivnih sestavin. To je kozmetika brez parabenov, parafina, silikonov itd. Njihovo poslovno vodilo je od nekdaj sledilo naravi, zato radi rečejo, da »ZA VSAKO KOŽO ROŽCA RASTE”.

Ravno zato v izdelke v zajetni meri vgrajujejo le preverjeno najboljše naravne aktivne sestavine ter vedno bolj izločajo nenaravne primesi, kot so parabeni, parafin, silikoni, vazelin, umetna barvila in sintetične dišave. V zgodbi posameznega izdelka tako nastopa do kar 96,5 % naravnih sestavin. Ker spoštujejo življenje in možnost svobodne izbire, izdelkov niti v končni niti v nobeni vmesni razvojni fazi ne testirajo na živalih.

Sleherni del zgodbe vsake kreme je v skladu z zahtevami mednarodnega standarda ISO 22 716, ki izhaja iz načel ključnega stebra nove evropske zakonodaje na področju kozmetike – Good Manufacturing Practices (GMP).

Veliko navdušenje nad ustvarjenimi izdelki potrjuje že četrto leto zapored pridobljeno priznanje si.Brand TOP 50. Blagovno znamko Kozmetika Afrodita uvršča na lestvico najboljših domačih in tujih blagovnih znamk po izboru slovenskih potrošnikov.

M-TOM - DAMJAN BURGER

Poslovno pot je začel leta 1991 v podjetju REVOZ d.d. v službi zagotavljanja kakovosti varjenja podsklopov karoserijskih delov vozil. Glede na zahtevnost dela se je vse skozi izobraževal ob delu in leta 1998 diplomiral na višji strojni šoli ter 2008 na ekonomski poslovni fakulteti. V vmesnem času je šel za novimi izzivi v slovensko podjetje Prevent d.d. Slovenj Gradec za vodjo kakovosti. Podjetje je bilo dobavitelj avtomobilskih prevlek za avto sedeže za prvo vgradnjo za kupca VW in Renault. V stiku z zelo visokimi zahtevami kakovosti si je nabral ogromno izkušenj iz obvladovanja poslovnih procesov ter komunikacije s kupci. Žal so se v podjetju začele tipične slovenske lastniške zgodbe, zato je podjetje zapustil in se zaposlil v podjetju TOM d.d. kot vodja kakovosti in ekologije. Tu je postavil vse sisteme zagotavljanja kakovosti in se poglobil v proces razvoja poslovnih procesov in vpeljeval dobre prakse na operativnem nivoju. Žal se je tudi tu zaradi pohlepa po lastništvu podjetje zlomilo kljub izredno dobremu proizvodnemu programu.

Po stečaju TOM d.d so z ekipo bivših zaposlenih začeli zopet vse znova in postavili današnji M TOM d.o.o . Z izkušnjami in pridobljenimi znanji jelahko z ekipo prevzel krmilo vodenja podjetja. Veliko časa posveča nadaljnjemu razvoju podjetja, ki zajema celoten poslovni sistem podjetja in iskanje novih poslovnih priložnosti.

Občasno objavi kakšen članek na temo demokratičnega kapitalizma ali kriznega managementa s poudarkom na iskanju novih zdravih jeder v podjetjih za nov začetek. Veliko se povezujejo z mladimi podjetji start up in njihovo kreativnostjo. Rezultat tega je bil za njih najpomembnejši projekt, proizvod PRIME, ki so ga kreirali mladi start up podjetniki-oblikovalci in so se z njim predstavili tudi v Londonu leta 2013.

M-TOM

Po stečaju podjetja TOM d.d. v decembru 2010 smo vsi končali na Zavodu za zaposlovanje, vendar ne za dolgo. Hitro smo se organizirali in ustanovili d.o.o., pri čemer je vsak vplačal enak finančni delež in s tem postal enakovreden lastnik in soupravljavec podjetja – podjetnik.

V najem smo vzeli del proizvodnih prostorov od stečajne upraviteljice in nadaljevali z delom. Vseskozi smo vlagali lastna finančna sredstva v podjetje, ker drugače ne bi mogli narediti prvih poslovnih korakov. Prav ti so namreč po stečaju najtežji, ker je s strani poslovnih partnerjev nezaupanje zaradi nadaljnjih tveganj zelo visoko.

Danes imamo lastna proizvodna sredstva in od marca 2015 tudi lastne proizvodne prostore. V tej fazi smo se precej zadolžili, vendar drugače v podjetništvu ne gre, če veš, kaj hočeš in v to realno verjameš.

Cilji podjetja so utrditi poslovanje na slovenskem trgu z lastno prodajo in ga razširiti na Hrvaško ter razviti nov proizvodni program oblazinjenega pohištva, povezan z IT tehnologijo, ki postaja obvezni del našega življenja, kot so to tudi sedežne garniture za tuji trg. Počasi organsko rastemo in se razvijamo po korakih, tako kakor vsa zdrava podjetja, ki želijo delovati na dolgi rok.

Smo tudi družbeno odgovorno podjetje in svoje hobije združujemo na področju VW kluba »hroščarjev« Dolenjske in Bele krajine ter narodno zabavnega ansambla M TOM, kjer sodelujejo tudi družinski člani. Tej povezanosti skozi zabavo skušamo dodati tudi trajno vrednost, da posnamemo videospot, ki je torej trajen produkt.

ODPRTA KUHNA - LIOR KOCHAVY

Lior Kochavy (letnik 1983) se je leta 2006 iz rodnega Tel Aviva preselil v Slovenijo. Leta 2012 je v Ljubljani predstavil edinstveno prehransko tržnico Odprta kuhna, prejemnico mednarodne nagrade Jakob za odličnost in kakovost v turizmu regije Alpe Adria in nagrado Sejalec za inovativne dosežke v turizmu. V letu 2015 se je Odprta kuhna razširila tudi v Celje in Koper. Leta 2014 je prvič organiziral dogodek Pivo & Burger Fest in s svojo ekipo izdal knjigo receptov Odprte kuhne. Vpet je v številne druge kulinarične projekte, ki bodo kmalu predstavljeni javnosti.

ODPRTA KUHNA

Odprta kuhna je priljubljena prehranska tržnica, ki med svoje stojnice privablja vse, ki radi okušajo dobro hrano in pijačo ter se v zavetju prijetnega mestnega trga družijo s prijatelji in znanci. Obiskovalcem od blizu in daleč že tretje leto zapored ponuja edinstveno priložnost preizkušanja številnih tradicionalno slovenskih jedi in mednarodnih specialitet z najrazličnejših koncev sveta, ki jih pripravljajo restavracije iz celotne Slovenije. Odprta kuhna je prejemnica mednarodne nagrade Jakob za odličnost in kakovost v turizmu regije Alpe Adria in nagrade Sejalec za inovativne dosežke v turizmu. V letu 2015 se je Odprta kuhna razširila tudi v Celje in Koper.

 

FOTOGALERIJA IN VIDEO

KLIKNITE TUKAJ ZA OGLED FOTOGALERIJE

 

 

VIDEO 

Pozdravni nagovor, Maria Anselmi, generalna direktorica Bisnode Slovenija

https://www.youtube.com/watch?v=iAbcb3V1Yzo 

 

Motivacijska strast: Andrea Massi 

https://www.youtube.com/watch?v=EDDuMSbOanE

 

Sijaj iz teme: Marjan Batagelj (Postojnska jama)

 

https://www.youtube.com/watch?v=PSko9z6tByU

 

Lepa v svoji koži: Judita Železnik (Kozmetika Afrodita)

 

https://www.youtube.com/watch?v=00g8v7elwmw

 

Cona (ne)udobja: Nekoč, danes, jutri: Damjan Burger (MTOM)

 

https://www.youtube.com/watch?v=UtVcRbJMbnA

 

Recept za kulinarično revolucijo: Lior Kochavy (Odprta kuhna)

 

https://www.youtube.com/watch?v=-HV2hW18u7k

 

Pokroviteljeva zgodba: Učinkovito motiviranje zaposlenih: Rok Gorjup (Simobil)

 

https://www.youtube.com/watch?v=yPRYUX8tmuM

 

Zakaj ne želimo telovaditi, zdravo jesti in varčevati? Tine Verbole (Unicredit)

 

https://www.youtube.com/watch?v=gDWjSeHrjlo