Pridobite vpogled v uporabniško izkušnjo vaših strank

Uporabnikova izkušnja vpliva na dobiček

KONTAKTIRAJTE NAS
check_fat_green.png

Prepoznavajte izzive, tako da dostopate do povratnih informacij uporabnikov več kanalov

check_fat_green.png

Izboljšajte procese s stalnim preverjanjem zadovoljstva strank

check_fat_green.png

Okrepite posel z jasnim osredotočenjem na uporabnikovo izkušnjo

Z osredotočanjem na stranko povečate konkurenčnost

Z osredotočanjem na stranko povečate konkurenčnost

Odkar je konkurenca globalna, cena, kraj in izdelek niso več edini dejavniki konkurenčnosti podjetij. Namesto tega je pomemben dejavnik postala izkušnja uporabnikov z vašim podjetjem. Uporabniška izkušnja (CX) postaja za podjetja, ki želijo zadržati kupce, vse pomembnejša. Nobena skrivnost ni, da je ohranjanje že pridobljenih strank bistveno cenejše od pridobivanja novih.

Mednarodno raziskovalno podjetje Gartner je leta 2014 v anketi ugotovilo, da je 89 odstotkov podjetij predvidevalo, da bo že leta 2016 tekmovalo v konkurenčnosti predvsem na podlagi izkušnje uporabnikov. Hkrati je 82 odstotkov podjetij izrazilo skrb, da sami ne bodo zmogli zagotavljati kakovostne uporabniške izkušnje.

Uporabniška izkušnja se oblikuje z vsakim stikom kupca z vašo blagovno znamko, izdelkom ali storitvijo, in sicer skozi ves življenjski cikel uporabnika. Z uporabo Bisnode storitvijo poskrbite, da vaše podjetje nenehno dobiva povratne informacije iz neposrednega komuniciranja s kupci. Omogoča vpogled in vam zagotavlja priložnosti za hitro ukrepanje. Bisnode zaposluje izkušene analitike in podjetniške razvijalce, ki vas vodijo skozi postopek in vam zagotovijo nenehen in sproten dostop do povratnih informacij vaših strank.

S sprotnim vpogledom poglobite razumevanje uporabniške izkušnje

S sprotnim vpogledom poglobite razumevanje uporabniške izkušnje

Nenehne meritve po večih kanalih

  • S stalnim merjenjem prepoznavajte zgodnje izzive
  • Na povratne informacije strank se odzivajte sproti
  • Povečajte zadovoljstvo strank tako, da rezultate meritev povežete s specifičnim ukrepanjem

 

Poslovanje izboljšujte na podlagi povratnih informacij

Poslovanje izboljšujte na podlagi povratnih informacij

Izboljšave konkretizirajte na podlagi sprotnih analiz

  • Prepoznavajte potrebe po usmerjenih ukrepih na ravni enote, skupine ali posameznika
  • Optimizirajte uporabniško izkušnjo s pomočjo neprestanih meritev in primerjav z ustreznimi KPI
  • Racioalizirajte prodajo na podlagi boljšega razumevanja izkušnje svojih strank

 

Poslovanje nenehno razvijajte tako, da se osredotočite na kupce

Poslovanje nenehno razvijajte tako, da se osredotočite na kupce

Upoštevajte učinek zadovoljstva uporabnikov na prodajo in dobiček

  • Spoznajte uporabniško izkušnjo svojih kupcev in povečajte njihovo zvestobo s prilagoditvijo prodaje, dobave in storitev
  • Podaljšajte uporabniško življenjsko dobo kupcev z razumevanjem priložnosti za dodatno prodajo in podaljšanja odnosov s kupci
  • S poglobitvijo razumevanja vidika kupcev prepoznavajte prave naložbe

 

Rešitev Voice of the Customer predstavlja glas kupca v realnem času. S tem na učinkovit način pridobite povratne informacije svojih strank, da se lahko v boljši meri osredotočite. Z merjenjem povratnih informacij iz več kanalov pridobite takojšen in učinkovit nadzor, ki vam omogoča ugotoviti, kaj je treba spremeniti. Ugotovite, kaj kupci resnično menijo, in pridobite vpogled, ki ga potrebujete za strateške in taktične spremembe, s katerimi boste izboljšali odnose s kupci in poslovanje.

VEČ O BISNODE VOICE OF THE CUSTOMER

Bisnode ponuja rešitve za analizo besedil, s katerimi iz nestrukturiranih podatkov izluščite več informacij. Z orodji za razumevanje jezikovnega pomena in njegovo prilagoditvijo jezikovnim modelom, ki veljajo v vaši industriji in vaših kanalih, pripravimo analizo besedila po meri vašega podjetja.

Izkušena Bisnode ekipa pripravlja analize, ki vam omogočajo ne le bolj smotrnega dela z že pridobljenimi strankami, ampak tudi iskanje novih, dobičkonosnih strank. Pri analizah izhajamo iz vaših poslovnih izzivov in pri iskanju prave rešitve za vaše podjetje združimo vaše podatke z Bisnode kakovostnimi podatki. Pri skrbi za uporabniško izkušnjo in vodenju poslovanja vam pomagajo vrhunski organizacijski svetovalci in analitiki, ki sodelujejo z nami.

Pri vsakodnevnem svetovanju uporabljamo eno ali več merilnih metod. Nudimo analizo in interpretacijo rezultatov ter priporočila za uporabo vpogledov.

Kontaktirajte nas

Pokliči na

Get Started Module - Solution