Manage my customer database & CRM

Get the most out of your customer records
Contact us
check-mark-blue.png

Prihranite čas z učinkovitejšo uporabo CRM sistema

check-mark-blue.png

Biti optimističen odnos stranke dostop do točnih informacij

check-mark-blue.png

Razvoj poslovanja s pomočjo osebe Dun & Bradstreet izkušeni analitiki

Učinkovito upravljanje odnosov s strankami

Učinkovito upravljanje odnosov s strankami

Podjetja CRM sistemi so pogosto informacijsko središče za več področjih poslovanja organizacije, ko je posodobljen in zagotovljena kakovost odpira veliko možnosti. S pravico do informacij v svoje CRM, lahko podjetja oceno prihodnjih prihodkov in pretvorbo vodi, opredeliti katere kanale, ki prispevajo k večina poslovnih in do-prodajo priložnosti in da je najboljši način ravna vse odnose s strankami .

Študije kažejo, da je preživel 20 % časa za prodajalčeve iskanje pravih informacij o vodi in kupci. To pomeni, da eden od najpogostejših izzivov za podjetja je, da informacije, ki je menil, da je tako nezanesljiva in datiran zaposlenih zastajati vnašanje podatkov o prodajnih klicev, prodajna srečanja, nove stike in nadaljevanju vodi.

Dun & Bradstreet zagotavlja kakovostne podatke iz več sto različnih virov, in lahko zagotovi, da vaše CRM vedno vsebuje najnovejše in točne informacije. To pomeni, da lahko organizaciji pridobiti popoln nadzor nedoseganju razmerja po kupec življenjskega cikla. S pomočjo naših analytics storitev, lahko zagotovi, da dobite največjo izmenjavo informacij v zbirki kupca.

Povečanje donosnosti učinkovitejša uporaba sistema CRM

Povečanje donosnosti učinkovitejša uporaba sistema CRM

Izkoriščanje celotnega potenciala zbirke podatkov

  • Odpravo nepotrebnih stroškov in Izogibajte se vrne s posodobljeno naslove vaše stranke in obeti.
  • Sprostite prodajalcih čas z zmanjševanjem ročnega zbiranja informacij in upravljanje informacij o stiku.
  • Doseči večjo natančnost pri analizi in segmentacijo v prodaje hvala za dostop do podatkov
Rast vašega podjetja z več informacij o kupcih

Rast vašega podjetja z več informacij o kupcih

Povečanem znanju pomeni boljši odnosi s strankami

  • Zagotovijo popolne in točne informacije v vaš CRM s pomočjo osebe Dun & Bradstreet kakovosti potrošniške in poslovne informacije.
  • Da pametno odločitev z dostopom do podatkov o strankah vedno posodobljene.
  • Poenostavitev leadsbearbetningen in razvoj podjetja zaradi možnosti ustrezne in bogatijo kupcu profilov
Dobite podporo v vaš poslovni razvoj skozi potrebe na podlagi analize

Dobite podporo v vaš poslovni razvoj skozi potrebe na podlagi analize

Dun & Bradstreet je izkušeni analitiki in menedžment podpira vam vso pot

  • Razumeti spremenljivk, ki so komercialno zanimive dodati obstoječe podatke o stranki s posvetovanji osebe Dun & Bradstreet analitikov.
  • Opredeliti naloge, ki temelji na vaš poslovni izzivi in priložnosti.
  • Optimizacijo vaše stranke upravljanje z analizo obeh strukturiran kot nestrukturiranih podatkov.

Z združitvijo podatkov strank s kvalitativnimi podatki iz Bisnode, lahko prepoznate katere spremenljivke, ki vplivajo na stranke in možnosti za vaše podjetje. S pravico do informacij za odločanje, je lažje, da bi pametno in strateške poslovne odločitve.

Med drugim lahko dobite informacije:

  • Podjetje-stik, podatkov, informacij, kreditne poročila, podpisnika, koda NACE.
  • Ljudje – kontaktne informacije, polno ime, skupen sodelovanje, sestanki Odbora.
  • Vozila-registrska številka, lastnik, tehnični dejstva, podatki raziskave.
  • Nepremičnine-nepremičnine oznako, naslov, lastnik, stran meje, pravice, služnosti.

Bisnode ponuja različne rešitve za upravljanje zbirke podatkov in vaš CRM ne glede na to, ali prodajate za potrošnike in podjetja. Nekaj rešitev, ki lahko ponudi Bisnode so:

  • Rešitev za upravljanje podatkov datotek
  • Integracija in API povezati vaše notranje sisteme
  • Pripravljeni povezave za poslovne informacije največji CRM sistemov:
    -Microsoft Dynamics CRM 2011 – 2016
    -Salesforce
    -SuperOffice
    -Lundalogik (apno)

Bisnode je Izkušena ekipa opravlja analize za vas, tako da pametnejše delo z obstoječimi kupci in razširiti svoje poslovanje. Pa tudi omogočajo, da bi našli donosne nove stranke za obdelavo. V te analize, združimo vaš uporabniški podatki osebe Bisnode kakovostnih podatkov, kar pomeni, da vaše poslovne izzive je izhodišče za iskanje rešitev za vaše podjetje. Izvajamo številne analize, vključno:

Analiza profila
Analiza profila vam ponuja informacije o tem, kako bo videti vaše stranke, v katere občinstvo ima vaše podjetje najbolj uspešno in skupni tržni delež te stranke. To znanje vam priložnost, da najdemo nove stranke teme podoben obstoječim strankam, znan kot dvojčka. Z odkrivanjem spremembe, se vedno lahko zagotovi, da komunicirate s pravico stranke ob pravem času.

Napovedno analizo
Napovedno analizo napoveduje dogodek, da veliko krat, da oseba odide v nove nakupovalne vzorce. Na primer, je morda o posamezniku nakup avtomobila ali premikanje. Dostop do teh spoznanj bo vam omogočajo, da proces prave ljudi ob pravem času in poveča natančnost v neposrednem trženju.

Druge storitve analize
Bisnode je analiza storitev je zelo obširen in vključuje veliko področij. Da bi za dosego poslovnih ciljev, nudimo dogovorili analize, delavnice, ankete in poročila. To je tudi mogoče najeti eno od osebe Bisnode analitik za posebne misije.

To so primeri drugih storitev za analizo:

  • Obresti profil Orvesto potrošnikov
  • Opomba-merjenje
  • Raziskava zadovoljstva
  • Scoringanalys
  • Segmenteringsanalys
  • Košaro analize

Uvod v upravljanje podatkov o strankah in CRM

Pokličite nas

Smo prejeli telefonski klici ob delavnikih med 8-17

08-55805900

Priti v stik

Kontakta oss, vi hjälper ditt företag bli effektivare!

Boste dobili nov crm na strani

Strokovni Nasveti za enostavno in hitro izvedbo
Preberite več