S POMOČJO NAPOVEDNE ANALITIKE PREPOZNAJTE PRILOŽNOSTI ZA RAST

Kar najbolj povečajte prodajo obstoječim kupcem

KONTAKTIRAJTE NAS
checkmark.svg

Spodbudite dodatno prodajo z jasnim pregledom nad bazo svojih kupcev

checkmark.svg

Ugotovite svoj delež v poslovanju kupcev in povečajte svojo konkurenčnost

checkmark.svg

Optimizirajte svoje poslovanje s pomočjo pametne analitike

Okrepite sodelovanje s kupci

Okrepite sodelovanje s kupci

Dokazano je, da vas pridobivanje novih kupcev stane več kot ohranjanje odnosov z obstoječimi, zato je pomembno razumeti, kateri obstoječi kupci so najboljši danes, pri katerih pa se skriva potencial za več nakupov in bi lahko postali vaši najboljši kupci jutri. Z drugimi besedami ugotovite lahko, kje bi bilo mogoče povečati kupčeve izdatke oz. svoj delež v njegovi denarnici.

V številnih dejavnostih si je težko jasno predstavljati lasten potencial pri kupcu. Veste sicer, koliko kupec od vas kupi, da pa bi razmere ustrezno ocenili, potrebujete še podatke o razmerah na trgu, celotnih nakupih kupca in njegovih nakupih pri različnih ponudnikih.

Z Bisnode analizo deleža v denarnici (Share of Wallet oz. SOW) vam pomagamo prepoznati najzvestejše stranke in tiste kupce, pri katerih so neizkoriščene možnosti največje.

Spoznajte svoje kupce in spodbudite rast

Spoznajte svoje kupce in spodbudite rast

Povečajte učinkovitost svojih prodajnih in marketinških dejavnosti

  • Odkrijte neizkoriščene potenciale s spremljanjem svojega deleža v celotnem kupnem potencialu kupca
  • Izboljšajte uporabo virov s segmentacijo kupcev glede na njihove dejanske nakupe in kupni potencial
  • S spremljanjem svojih kupcev poenostavite postopek napovedovanja prihodkov

 

Na prvem mestu naj bodo kupci s potencialom

Na prvem mestu naj bodo kupci s potencialom

Prepoznajte svoj delež v kupčevi denarnici in zgradite zvestobo strank

  • Negujte odnose s kupci in prilagajajte svoje storitve tistim zvestim strankam, ki velik del svojih nakupov opravijo pri vas
  • Poiščite kupce z visokim potencialom za razvoj, da bi razumeli njihove potrebe
  • Prilagodite svoje kampanje tako, da dejanske nakupe kupca ločite od svojega deleža njegovih celotnih nakupov

 

S pomočjo analiz na podlagi podatkov razvijte strategijo rasti

S pomočjo analiz na podlagi podatkov razvijte strategijo rasti

Svoje poznavanje kupcev povežite s kakovostnimi podatki

  • Povečajte obseg strateških poslov z ustrezno podprtim sprejemanjem odločitev na podlagi Bisnode kakovostnih podatkov
  • Pridobite prilagojene modele analiz kakovosti s kombinacijo notranjih in zunanjih podatkov
  • Ustvarite učinkovite strategije z lastnimi analizami ali s pomočjo Bisnode analitikov

 

Ob bogati podpori ste lahko prepričani, da odločitve sprejemate samozavestni in ustrezno obveščeni. Združite lastne podatke o kupcih z visokokakovostnimi Bisnode podatki in ustvarite učinkovite modele za analizo podatkov, prilagojene vašim specifičnim poslovnim izzivom.

Analiza deleža v kupčevi denarnici je vsakič nekoliko drugačna, saj izhaja iz tržnega položaja vašega podjetja in potenciala, ki se skriva v vašem portfelju kupcev. Združitev vaših podatkov o kupcih in o transakcijah s kakovostnimi zunanjimi podatki je ključnega pomena za uspešen razvoj poslov.

Bisnode nenehno pripravlja analize za podjetja iz vse Evrope in ima bogate izkušnje z razvojem analitičnih modelov za posamezne poslovne izzive. Podatke zbiramo in obdelujemo že od 19. stoletja, z napovednimi analizami pa se ukvarjamo od 1960. Bisnode zaposluje 300 analitikov, ki nenehno preverjajo in pregledujejo podatke, pridobljene iz več sto virov. Tako je poskrbljeno, da je podpora vašemu sprejemanju odločitev s podatki vedno zanesljiva in točna.

Naši analitiki vam pomagajo ugotoviti, katere podatke potrebujete, ter vam zagotovijo njihovo ustrezno obdelavo in interpretacijo ter poskrbijo za odgovore na vaša vprašanja

Vaš poslovni imenik se s prihodi in odhodi kupcev nenehno spreminja. Občasno se spremenijo tudi njihovi kontaktni podatki in potrebe, zato je treba vse podatke v vaših sistemih redno posodabljati, da bi se izognili netočnostim. Te lahko namreč vodijo v napačne odločitve.

Lahko se naročite na redne posodobitve, lahko vam datoteke pošljemo ali za namen integriranih posodobitev – npr. vaših CRM in ERP sistemov, te povežemo z našimi.

Kontaktirajte nas

Pokliči na

Pokliči na

Get Started Module - Solution

Pošljite povpraševanje

Ustvarite zanimanje in z ABM delajte velike posle

 

Z ABM (account-based marketing) marketinškimi rešitvami lahko na spletu že na začetku nakupnega procesa ustvarite zanimanje vaše stranke

PREBERITE VEČ

Poglobite svoje znanje

Raziskujte skozi članke, analize in napovedi trendov