Informacije lahko analiziramo za poljubno število razlogov, podjetja pa svoje podatke obravnavajo različno napredno. Napovedna analitika predstavlja tretjega od štirih korakov modela ocenjevanja naprednosti analitike. V prvem koraku, ki se imenuje reaktivna ali opisna analitika, je poudarek na razumevanju, kaj se je zgodilo. Naslednji korak, proaktivna ali diagnostična analitika, išče odgovore na vprašanje, zakaj se je nekaj zgodilo, potem pa ste pripravljeni na napovedno analitiko in predvidevanje, kaj se bo zgodilo. V zadnjem koraku, predpisani analitiki, uporabite (vsaj v teoriji) ugotovitve napovedne analitike, da bi se odločili, kako naprej do želenih rezultatov.
S pomočjo napovedne analitike Bisnode ugotovi povezavo med vašimi obstoječimi kupci ter kategorijami izdelkov in storitev, da predvidi verjetnost, ali bo oseba, ki je kupila izdelek A, kupila tudi izdelek B ali C. Prav tako vam pomagamo v množici poiskati vaše najbolj dobičkonosne kupce, opredeliti podobne stranke, jih oblikovati v ciljno skupino in določiti verjetnost nakupa v določenem časovnem okviru.
Analiziramo tudi, kateri dogodki vzbudijo potrebo po vaših izdelkih in storitvah, določimo vrstni red, po katerem naj bi kupci izdelke kupili, in v kakšnih časovnih intervalih. Napovedna analitika vam pomaga razviti strategije ter taktične in operativne postopke, ki povečajo obseg priložnosti, ki se za vas pojavljajo na trgu.