Povečajte zvestobo strank

Povečajte prihodke s sprožilnim marketingom in prodajo

KONTAKTIRAJTE NAS
checkmark.svg

Racionalizirajte iskanje potencialnih kupcev s pomočjo sprožilnega marketinga

checkmark.svg

Povečajte število potencialnih kupcev, ki postanejo dejanske stranke, tako da stopite v stik z njimi v pravem trenutku

checkmark.svg

Povečajte dobičkonosnost z vpogledom v naslednji nakup svojih kupcev

Predvidite naslednji nakup svojih kupcev

Predvidite naslednji nakup svojih kupcev

Vsa podjetja vedo, da morajo ponudbo usmeriti v eno ali več natančno določenih ciljnih skupin, a težava je, ker tradicionalne spremenljivke ciljnih skupin niso več dovolj natančne. Starost, spol, naziv in dohodek ne povedo dovolj o potrebah in željah posameznikov. Enako velja za podjetja: sektor, število zaposlenih in lanski rezultati ne ponujajo ustreznih informacij o tem, kaj podjetje potrebuje prav zdaj.
Prodajnemu oddelku zagotoviti seznam potencialnih kupcev predstavlja izziv, medtem ko se prodajniki soočajo z zahtevno nalogo ugotoviti potencial vsakega morebitnega kupca, hkrati pa vzdrževati dobre odnose z obstoječimi kupci in jih spodbujati, da bi kupovali več. Napovedna analitika dogodkov (sprožilcev), ki jo potrebujete pred nakupi vaših izdelkov ali storitev, vam omogoča spoznati ciljno skupino in izvedeti, kaj bo njen naslednji nakup in kdaj. Tako kupcem v pravem trenutku predstavite ustrezne ponudbe in ste tako tudi korak pred tekmeci.
Naše napovedne analize ne temeljijo le na zgodovinskih podatkih o strankah. Podatke zbiramo iz veliko različnih virov, odvisno od spremenljivk, ki so za vaše podjetje napomembnejše. Ko ugotovimo, kateri so sprožilci, ključni za vaš posel, lahko napovemo verjetnost nakupa določenega izdelka ali storitve v določenem časovnem obdobju.
Napovedna analitika vam pomaga razviti poslovno strategijo ter taktične in operativne postopke za pametnejše poslovanje.

Povečajte točnost svojih raziskav

Povečajte točnost svojih raziskav

Napovedna analiza predvidi naslednji nakup vaših kupcev

  • Natančno ugotovite, kdaj ima uporabnik potrebo po vaših izdelkih in storitvah
  • Razvijte svoje kampanje s segmentacijo kupcev na podlagi posebnih dogodkov oz. sprožilcev
  • Optimizirajte razvoj posla z izračuni verjetnosti, kdaj bo kupec opravil naslednji nakup

 

Povečajte število obiskovalcev, ki postanejo dejanski kupci

Povečajte število obiskovalcev, ki postanejo dejanski kupci

Sprožilni marketing omogoča avtomatizacijo

  • Z boljšo komunikacijo s kupci povečajte donosnost naložbe (ROI) svojega marketinškega oddelka
  • Ustvarite boljše in bolj dobičkonosne marketinške kampanje zahvaljujoč boljšemu razumevanju potreb prejemnikov
  • Povečajte stabilnost prodajnih in marketinških dejavnosti z avtomatiziranim marketingom

 

Okrepite prodajo z ukrepanjem v pravem trenutku

Okrepite prodajo z ukrepanjem v pravem trenutku

S pomočjo sprožilcev prepoznajte potrebe kupcev

  • Zahvaljujoč razumevanju, kateri so tisti dogodki, ki vzbudijo potrebo po nakupih, izboljšajte časovni proces vašega prodajnega procesa
  • Povečajte verjetnost prodaje s personaliziranimi ponudbami
  • Pripravite boljše kampanje po meri kupcev

 

Informacije lahko analiziramo za poljubno število razlogov, podjetja pa svoje podatke obravnavajo različno napredno. Napovedna analitika predstavlja tretjega od štirih korakov modela ocenjevanja naprednosti analitike. V prvem koraku, ki se imenuje reaktivna ali opisna analitika, je poudarek na razumevanju, kaj se je zgodilo. Naslednji korak, proaktivna ali diagnostična analitika, išče odgovore na vprašanje, zakaj se je nekaj zgodilo, potem pa ste pripravljeni na napovedno analitiko in predvidevanje, kaj se bo zgodilo. V zadnjem koraku, predpisani analitiki, uporabite (vsaj v teoriji) ugotovitve napovedne analitike, da bi se odločili, kako naprej do želenih rezultatov.

S pomočjo napovedne analitike Bisnode ugotovi povezavo med vašimi obstoječimi kupci ter kategorijami izdelkov in storitev, da predvidi verjetnost, ali bo oseba, ki je kupila izdelek A, kupila tudi izdelek B ali C. Prav tako vam pomagamo v množici poiskati vaše najbolj dobičkonosne kupce, opredeliti podobne stranke, jih oblikovati v ciljno skupino in določiti verjetnost nakupa v določenem časovnem okviru.

Analiziramo tudi, kateri dogodki vzbudijo potrebo po vaših izdelkih in storitvah, določimo vrstni red, po katerem naj bi kupci izdelke kupili, in v kakšnih časovnih intervalih. Napovedna analitika vam pomaga razviti strategije ter taktične in operativne postopke, ki povečajo obseg priložnosti, ki se za vas pojavljajo na trgu.

Podatki o dogodkih, ki se zgodijo pred nakupom vaših izdelkov ali storitev, vam pomagajo pri uspešnejši komunikaciji in avtomatizaciji vaših marketinških dejavnosti. Bisode vam pomaga ugotoviti, kako se začne pot vaših kupcev ter na kateri točki in skozi katere kanale komunikacija z njimi prinese najboljše rezultate.

Sprožilec je pri zasebnem potrošniku lahko nakup nove hiše ali rojstvo otroka, pri podjetjih na primer pridobitev zunanjega kapitala, odprtje poslovalnice ali zamenjava vodstva.

Z napovedno analitiko lahko ugotovimo tudi kupce, ki bodo verjetno opravili nakup v določenem času, na podlagi teh informacij pa lahko z njimi komunicirate v trenutku, ko se te njihove potrebe pojavijo.

PREBERITE VEČ O SPROŽILNEM MARKETINGU

Uspešno združevanje notranjih, lastniških podatkov o strankah in transakcijah z zanesljivimi in kakovostnimi zunanjimi podatki je ključnega pomena za uspešen razvoj poslov. Bisnode pripravlja analize za naročnike iz vse Evrope in se ponaša z bogatimi izkušnjami na področju razvoja analitičnih modelov, ki temeljijo na specifičnih poslovnih izzivih.

Bisnode zbira in obdeluje podatke že od 19. stoletja, z napovednimi analizami pa se ukvarja od 1960. Naših 300 analitikov iz več sto virov nenehno preverja podatke in njihovo kakovost. Tako je poskrbljeno, da je podpora vašemu sprejemanju odločitev v obliki podatkov vedno zanesljiva in točna. To pomeni, da se lahko vedno zanašate na zanesljivost in točnost naših analiz, na podlagi katerih sprejemate poslovne odločitve.

Vaš poslovni imenik se nenehno spreminja. Novi kupci prihajajo in nekateri odhajajo, kar pomeni, da se profili vaših strank spreminjajo tudi na dnevni ravni, medtem pa je ključnega pomena, da vaše odločitve vedno temeljijo na točnih in najnovejših informacijah.

Za integrirane posodobitve npr. vaših orodij CRM ali sistemov ERP se naročite na redne posodobitve, ki jih prejemate v obliki datotek, ali pa vaše sisteme povežemo z našimi.

Kontaktirajte nas

Pokliči na

Pokliči na

Get Started Module - Solution

Pošljite povpraševanje