predict and prevent churn

Prevent customer loss
Contact us
check-mark-blue.png

Bi se izognili izgubi stranke, sledi pretekle vzorce

check-mark-blue.png

Povečanje donosnosti in ohraniti več strank

check-mark-blue.png

Povečati življenjsko dobo vrednost kupca z okrepljeno zvestobe

Odnose s strankami bolje in dlje

Odnose s strankami bolje in dlje

V nekaterih panogah, kupca prometa (Ustalasati) visok kot 40 odstotkov v enem letu. To velja zlasti v panogah, kjer je veliko konkurence in so enostavno zamenjajo dobavitelja, na primer na področju telekomunikacij. Številna podjetja so zasedeni prepoznavanje in privabljanjem novih kupcev in pogrešam, da je toliko poslovno strategijo za zmanjšanje izgube strank in povečati življenjsko dobo vsakega kupca.

Stroški za privabljanje novih kupcev lahko petkrat tako visoka, kot za ohranjanje obstoječega. Ko ste izgubili stranko, je pomembno razumeti, zakaj in kaj vrsto kupca, ki se odloči zapustiti zmanjša tveganje, da se to zgodi še enkrat. Z analizo Pinja, lahko dobite odgovore na vprašanja in s tem jasnejšo sliko iz potencial v vaš obstoječi seznam kupcev in vrste kupcev, ki bi morali dati prednost v prihodnje raziskovanje delo.

S sodelovanjem strateško z spoznanja o tem, kateri kupci so verjetno zapustiti in ki so najbolj donosne sčasoma, lahko prilagodite sporočilo in ponudba vzpostaviti dolgoročni odnos s stranko profili z najvišjim življenjsko dobo vrednost kupca (življenjske vrednosti strank).

Povečati dobičkonosnost z zmanjšanjem izguba kupca

Povečati dobičkonosnost z zmanjšanjem izguba kupca

Opredelitev spremenljivk, ki vplivajo na kangle

  • Napovedujejo tveganje za kupca defections z opredelitvijo lastnosti skupine izgine iz baze strank.
  • Zmanjšati slabih dolgov z razumevanjem dogodki, ki sprožijo defections.
  • Razvoj strategij, da bi pritegnili kupca profilov z možnostjo dolgoročnih odnosov s strankami.
Izboljšate poslovanje s povečano kupca vrednost

Izboljšate poslovanje s povečano kupca vrednost

Večjo zvestobo razširja odnosov s strankami

  • Ustvariti dolgoročne odnose s strankami z ustrezno in osebno komunikacijo.
  • Povečanje prihodkov s prodajo več in več krat za zveste stranke.
  • Izboljšanje Customer Lifetime vrednost (CLV) s prilagajanjem strukturi ponudbo za redni nakupi.

Tradicionalni Pinja analize skuša biti razlog, zakaj stranke odločijo za konec razmerja, vendar le redko na čas za podjetje, ki deluje in preprečevanje izgube strank. Z napovedno analizo, imate priložnost, da bi dobili informacije pravočasno prilagoditi komunikacijo, storitve za stranke in svoje ponudbe za zadovoljitev kupca potrebuje in želi in tako zmanjša tveganje, da želijo do konca odnos z vami.

Bolje boste postali na tej progi Bućkalica in povezanih razlogov, bolje lahko pomagajo nove stranke za uspeh vaše izdelke in storitve, in s tem zmanjša razlogi zanje skočiti od začetka.

Bisnode je strukturirane podatke, morate povezati z notranje podatke, kot tudi sposobnost, da vključujejo nestrukturiranih podatkov, identificirati spremenljivke, ki vplivajo na izgubo strank v vašem podjetju.

Dodatne zunanje podatke zajema podatkov za posameznike in podjetja in Bisnode zaščiti podatke, tako da ste lahko prepričani, da vaše odločitve temeljijo na podlagi pravilno.

Bisnode har arbetat med att samla in och bearbeta data sedan sent 1800-tal och har genomfört prediktiva analyser sedan 60-talet. På Bisnode arbetar våra 300 analytiker med data från hundratals olika källor, som verifieras och kvalitetssäkras löpande. På så sätt kan du vara säker på att beslutsunderlagen du får fram är pålitliga och korrekta.

Uvod v predvideti in zmanjšanje izgube strank

Pokličite nas

Smo prejeli telefonski klici ob delavnikih med 8-17

08-55805900

Priti v stik

Kontakta oss, vi hjälper ditt företag bli effektivare!

obdržati stranke z očesom na stranko potovanje

Tako maxes jasno vaš prodajni kanali
Preberite več