Zaradi vedno večje mobilnosti in bolj raznolikih družinskih struktur v sodobnem svetu je težje napovedovati vedenje kupcev in ugotoviti, kaj jih navdušuje. Razumevanje sodobne družbe je postalo bolj zapleteno in zato so potrebna nova orodja. Bisnode Kollektion analizira sodobne družine in družbo na povsem nov način, zahvaljujoč dostopu do velikega števila informacij in izkušenj, ki s pametnimi analizami omogočajo edinstven vpogled. Bisnode Kollektion preprosto in jasno opisuje sodobne trge in ciljne skupine, ki temeljijo na vzorcih potrošnje, vrsti gospodinjstva in delu države, v katerih kupci živijo, njihovih konjičkih in vrednotah. Ti analizirani podatki so dodani obstoječim, skupaj pa ustvarijo bogate profile kupcev, ki vam pomagajo natančno določiti trenutek, ko kupec vstopi v cikel potrošnje.
Bisnode Kollektion upošteva tri ravni vpogleda: posameznika, gospodinjstvo in geografsko področje, in sicer na podlagi številnih informacij iz različnih virov. Z upoštevanjem življenjskih faz, nakupovalnih vedenj in nakupovalnih oken vam pripravimo vpogled v vaše ciljno občinstvo.