IDENTIFIKACIJA POTENCIALA POSLOVNIH PARTNERJEV

Določite svoje ciljne skupine s pomočjo analiz, ki temeljijo na podatkih

KONTAKTIRAJTE NAS
checkmark.svg

Spoznajte svoje ciljne skupine s pomočjo pametnih analiz

checkmark.svg

Oblikujte prave ponudbe za prave kupce na podlagi edinstvenih podatkov

checkmark.svg

Povečajte svoje potenciale, tako da se osredotočite na prave možnosti in prave kupce

Razumevanje ustvarja priložnosti

Razumevanje ustvarja priložnosti

Da bi bilo podjetje uspešno, mora biti vedno pomembno svojim obstoječim in potencialnim kupcem. To zahteva poglobljeno razumevanje, kdo kupci so, kakšna je njihova kupna moč in kako se odzivajo. Ustrezne informacije in zmožnost analizirati te informacije so zato ključni predpogoj za konkurenčnost vašega podjetja. Sposobnost rednega ugotavljanja morebitnih sprememb v profilih kupcev ustvarja fleksibilnost in priložnosti za rast na nihajočem trgu.

Ustrezni vpogled v kupce omogoča ne samo pripravo ciljno usmerjenih ponudb, temveč tudi prilagajanje vaše komunikacije. To podjetjem omogoča razvoj odnosov s strankami, optimizacijo prodajnih in marketinških dejavnosti ter povečanje prihodkov.

Bisnode rešitve za odkrivanje potencialov vam pomagajo prepoznati ciljno publiko in jo poglobljeno razumeti. Z bogatimi izkušnjami in dokazanimi metodami analiziramo vaše podatke o kupcih ter jih združujemo s potenciali in vpogledi iz obsežnih podatkovnih virov podjetja Bisnode. To vam prinaša dragoceno in pomembno poslovno poznavanje vaših strank in tudi odgovore, ki jih potrebujete, da se lahko osredotočite na prave kupce in uspešno sklepate posle.

Ustvarite nove priložnosti

Ustvarite nove priložnosti

Večja natančnost zahvaljujoč preglednim analizam in vam bistvenim podatkom

  • Določite svoje optimalne ciljne kupce na podlagi analiziranih podatkov
  • Z našimi dokazanimi analitičnimi modeli si pridobite dragocene informacije o verjetnih kupcih
  • Oblikujte natančne napovedi zahvaljujoč dostopu do podatkov, ključnih za vaše podjetje

 

Razvijte svoje posle

Razvijte svoje posle

Kar najbolj okrepite svoje marketinške dejavnosti zahvaljujoč dragocenim vpogledom

  • Prave ponudbe usmerite k pravim kupcem s pomočjo vpogledov v njihove interese in vedenje
  • Optimizirajte komunikacijo zahvaljujoč razumevanju, kdo verjetni kupci sploh so, kdaj bodo dojemljivi za vaše sporočilo in prek katerega kanala
  • Povečajte dobičke in racionalizirajte izkoristek virov s spremljanjem kupcev, ki skrivajo največji potencial

Bisnode analize ciljnih skupin vam omogočajo razumevanje kdo so vaši kupci, pri katerih ciljnih skupinah je vaše podjetje uspešno in kakšni so vaši tržni deleži pri vsaki od teh skupin. Ti vpogledi vam odpirajo možnosti za nove posle, saj vam pomagajo ugotoviti, kje lahko najdete »dvojčke«, torej potencialne kupce, podobne obstoječim. S takojšnjim obveščanjem o spremembah pri kupcih, ko se te zgodijo, si zagotovite vedno jasen pregled profilov svoje ciljne skupine in ustrezno komuniciranje v okviru resničnih možnosti.

Bisnode bonitetne ocene vam posredujejo dragocene in podrobne informacije o izbrani skupini kupcev. Opravimo poglobljeno analizo in izdelamo analitični model, ki temelji na kupcih, ki ste jim všeč danes, da bi ugotovili, katerim boste všeč jutri. Prav tako dobite odgovor, komu v prihodnosti ni treba dajati prednosti. Na podlagi vašega poslovnega imenika vam izdelamo edinstven model po meri vašega podjetja, ki analizira vaše podatke o kupcih in ocenjuje posameznike glede na verjetnost, ali bodo postali vaši kupci, kupovali več, bolj pogosto ali se bodo umaknili. To vam prinaša dragoceno orodje ne le za dodatno prodajo obstoječim strankam, ampak tudi za nove prodaje, saj je bonitetne ocene mogoče uporabljati tudi za tiste, ki trenutno niso vaše stranke.

Da bi povečali svoje prihodke iz naslova prodaje obstoječim kupcem, je ključnega pomena razumeti, kolikšen odstotek njihovih celotnih nakupov predstavljajo vaši izdelki ali storitve. To je jasen pokazatelj skritih potencialov, ki jih je mogoče izkoristiti pri razvoju učinkovitih poslovnih strategij. Bisnode dopolni vaše podatke s podatki s trga, koliko vaši kupci kupujejo na splošno in kako se ti nakupi porazdelijo med različne dobavitelje, da bi vi razumeli, koliko bi lahko zapravili pri vas. S temi informacijami lahko kot prednostne opredelite ustrezne pobude in ponudbe ter negujete odnose z zvestimi kupci. Tako imate na voljo orodja, da se ciljno usmerite v prave kupce in ustvarite rast.

Uspešno poslovanje ne pomeni več samo priprave napovedi, ki bi temeljile na zgodovinskem razvoju. Danes morajo podjetja znati napovedati, kaj bodo potrošniki želeli jutri. Sposobnost interpretirati informacije in odkrivati izredne trende ter spremembe v vedenju potrošnikov je lahko ključnega pomena za vaše podjetje. Bisnode rešitev vam pomaga ugotoviti, kateri podatki so ključni za vas in kako jih lahko izkoristite, da bi povečali točnost svojih napovedi. Združevanje teh podatkov z vašimi obstoječimi vam zagotavlja celovito podporo pri sprejemanju odločitev in podporo pri priložnostih za večje donose.

Naše partnerstvo z Dun & Bradstreet vam omogoča prepoznavanje potencialnih strank po vsem svetu. Z dostopom do največje svetovne baze poslovnih podatkov o 265 milijonih podjetij iz 30.000 virov imate na voljo orodja za uresničitev svojih ciljev na mednarodnih trgih. Naše partnerstvo z Dun & Bradstreet predstavlja priložnost za oblikovanje ciljno usmerjenih marketinških kampanj, pripravo podatkovnih baz potencialnih kupcev in prepoznavanje potencialov v tržnih segmentih ene ali več držav. Vsi poslovni subjekti v podatkovni bazi Dun & Bradstreet so označeni z edinstveno D&B D-U-N-S® številko, ki omogoča dostop do strukturiranih podatkov in informacij o medsebojnih povezavah podjetij po vsem svetu. Z usmerjanjem svojih virov v kupce, ki skrivajo največji potencial, lahko optimizirate svoje prodajne in marketinške dejavnosti.

VEČ O PRODUKTU D&B 

Kontaktirajte nas

Pokliči na

Pokliči na

Get Started Module - Rešitve

Pošljite povpraševanje

Ustvarite zanimanje in z ABM delajte velike posle

 

Z ABM marketinškimi rešitvami lahko na spletu že na začetku nakupnega procesa ustvarite zanimanje vaše stranke.

PREBERITE VEČ