DOSEGANJE CILJNIH STRANK PREKO RAZLIČNIH PRODAJNIH KANALOV

Optimizirajte kampanje v vseh kanalih

KONTAKTIRAJTE NAS
check_fat_green.png

Določite svoje ciljne skupine tako, da poiščete in izberete prave kupce

check_fat_green.png

Povečajte natančnost kampanj z ustreznimi in ažurnimi podatki

check_fat_green.png

Z izbiro ustreznega kanala poskrbite, da vaše sporočilo doseže ciljno skupino

Od strategije do izvedbe

Od strategije do izvedbe

Za uspešne prodajne in marketinške dejavnosti morate znati prepoznati in razumeti ciljne skupine ter jim posredovati ustrezne ponudbe. Ko so napredne analize opravljene in pametne strategije razvite, je čas za izvedbo. Izziv je ciljne kupce spremeniti v dejanske osebe in jih doseči skozi kanale, skozi katere so najbolj dojemljivi. Da bi ugotovili, ali je bila kampanja uspešna, morate prepoznati tudi rezultat in se prepričati, da je sporočilo vašega podjetja doseglo ciljno skupino. Ne glede na merila, ki jih uporabljate pri ocenjevanju, so ocene ključen dejavnik za nadaljnje razvijanje in optimiziranje vaše dejavnosti ter obenem zagotavljanje, da njihovo izvajanje ustreza vašim strategijam.

Bisnode vam pomaga ugotoviti, koga morate targetirati, in vam omogoča doseči tiste potencialne kupce, ki ustrezajo vaši ciljni skupini. Z dostopom do ustreznih podatkov in informacij, ki jih potrebujete, lahko poskrbite, da vaš neposredni marketing doseže cilj. Podatki se obdelujejo v skladu z veljavnimi predpisi in sprejetimi praksami ter se redno posodabljajo. To pomeni, da vam ni treba skrbeti za njihovo zanesljivost in ustrezno uporabo.

Kdo so vaši kupci

Kdo so vaši kupci

Prava izbira s pravimi podatki

  • Označite zanimive ciljne skupine s pomočjo naprednih analiz in ustreznih podatkov
  • Z dostopom do točnih informacij ugotovite, kdo ustreza vašim ciljnim skupinam
  • Z opredelitvijo konkretnih ciljnih skupin poskrbite, da se vaše strategije uresničujejo
Optimizirajte svoj marketing

Optimizirajte svoj marketing

Zagotovljeni rezultati kampanj, ki temeljijo na podatkih

  • Dosezite prave kupce s ciljno usmerjenimi sporočili skozi ustrezne kanale, potem ko že natančno opredelite ciljne skupine
  • Negujte odnose s ključnimi zaposlenimi pri strateških potencialnih strankah s pomočjo marketinga prek IP-naslovov
  • Zagotovite si vedno učinkovit neposredni marketing z analizami odzivov in najnovejšimi informacijami

 


Če uporabljate neposredno oglaševanje ali telemarketing, načrtujete kampanje ali prodajne dejavnosti, ima Bisnode na voljo vrsto dokazano učinkovitih storitev in orodij za ciljno usmerjene pobude. Z dostopom do informacij in podatkov za stike več kot milijona podjetij in delovnih mest ter 1,8 milijona ključnih strokovnjakov iz poslovne skupnosti so vam na voljo orodja za dosego vaših ciljev, ki vključujejo iskanje ustreznih kanalov, kar ne pomeni le zagotovo učinkovitega kanala, temveč tudi odziv kupca. Pomagamo vam poiskati ciljno občinstvo in potencialne stranke ter zagotoviti, da izberete ustrezne kupce in kanale, saj vam omogočamo dostop do številnih spremenljivk, med katerimi lahko izbirate. S spremljanjem izbranih ciljnih skupin ste vedno seznanjeni s spremembami pomembnih informacij, kot sta ustanovitev ali zaton podjetja ali zamenjava ključnega vodstvenega kadra. Tako imate vedno dostop do pravih imen, delovnih mest in naslovov, vaš neposredni marketing pa bo vedno učinkovit.

Primeri spremenljivk v Bisnode bazah podatkov:

  • Opisno
  • Panoga
  • Število zaposlenih
  • Položaj
  • Geografski podatki
  • Pravna oblika
  • Zasebno/javno
  • Del korporacijske skupine

Finance

  • Donosnost
  • Prihodki
  • Napoved rasti
  • Tveganje
  • Sprememba dobička
  • Sprememba donosnosti
  • Delnice na borzi
  • Bilanca stanja
  • Bonitetna ocena

Spremenljivke, povezane z dogodki

  • Nov predsednik uprave
  • Združitev/prevzem
  • Sprememba naslova
  • Novo podjetje

Priprava učinkovitih kampanj zahteva globoko razumevanje dejavnikov, ki nadzorujejo ljudi. Vedeti morate, kaj radi počnejo v prostem času, kaj razmišljajo danes in kaj načrtujejo za jutri. V današnjem zapletenem svetu tradicionalna izbirna merila niso več ustrezna ali uporabna. Bisnode Kollektion vam omogoča natančnejši pregled današnjih potrošnikov z združevanjem in analiziranjem različnih virov podatkov. Izbira ciljnih skupin doseže bolj živahne razsežnosti zahvaljujoč več kot 50 spremenljivkam, ki jih podpirajo ključni dejavniki, kot so posameznik, gospodinjstvo in geografski podatki. To vam omogoča natančnejšo opredelitev vaše izbire ter doseganje pravih kupcev.

Spremljanje ciljnih skupin na način, ki vam ga omogoča Bisnode, vam pomaga spremljati ciljne skupine, ki so v interesu vašega podjetja. Tako pridobite dostop do priložnosti, in sicer v okviru podjetij ali zasebnih potrošnikov, ki se ujemajo z vašo strategijo in vašimi potrebami. Spremljanje ciljnega občinstva vam prinaša informacije o novih podjetjih in odločevalcih. Pri kupcih lahko spremljate njihove premike na nova področja, premike med področji in znotraj posameznih področij.

Rešitve za marketing ključnih kupcev vam ponujamo prek družbe Vendemore, hčerinskega podjetja Skupine Bisnode. Oglaševanje na podlagi IP-naslovov vam omogoča, da učinkovito dosežete določene strateške ključne kupce. Omogoča vam vzpostavljanje dolgoročnih odnosov ter optimizacijo prodajnih in marketinških dejavnosti pri izbiri kupcev. Rešitev združuje možnost doseči prave odločevalce, ki predstavljajo potencial, in sicer v digitalnih vmesnikih, ki vam omogočajo komuniciranje z obstoječimi ali potencialnimi kupci, ko se ti odločijo obiskati splet in aktivno iskati informacije. S personaliziranimi ponudbami in sporočili postanejo vaše kampanje in komuniciranje bolj pomembni in zanimivi. Tako imate orodje, s katerim ustvarite uspešne in dobičkonosne posle.

VEČ O MARKETINGU KLJUČNIH KUPCEV

Kontaktirajte nas

Pokliči na

Get Started Module - Rešitve

Ustvarite zanimanje in z ABM delajte velike posle

 

Z ABM marketinškimi rešitvami lahko na spletu že na začetku nakupnega procesa ustvarite zanimanje vaše stranke.

PREBERITE VEČ