prepoznajte vedenje vaših strank

Z avtomatiziranim marketingom povečajte donosnost naložbe (ROI)

KONTAKTIRAJTE NAS
checkmark.svg

Razvijte svoje posle tako, da kupca nagovorite med njegovim nakupovanjem

checkmark.svg

S pametno uporabo podatkov si zagotovite kar največjo natančnost

checkmark.svg

Poenostavite svoj marketing zahvaljujoč popolni rešitvi

Odločilen trenutek

Odločilen trenutek

Nenehen izziv za vse iz oddelkov za komuniciranje in marketing ni le doseči občinstvo, temveč tudi, da vas prejemnik opazi in sprejme sporočilo. Ko je cilj potencialne kupce spremeniti v dejanske stranke in povečati prodajo, je trenutek, ki ga izberete za kampanjo, izjemno pomemben. Pošiljanje ponudbe ravno takrat, ko se kupec nagiba k nakupu, je lahko ključnega pomena za posel.

Sprožilni marketing je koncept, razvit za oddelke za marketing, da bi optimizirali njihove komunikacijske in prodajne dejavnosti. In Bisnode sprožilni marketing počne prav to. Toda naše izkušnje so pokazale, da težave sploh ne predstavlja marketing, ki temelji na posebnih dogodkih. Težava so upravljanje, implementacija in vpogledi, ki zahtevajo vse - od časa in znanja do tehnoloških rešitev ter dostopa do ustreznih podatkov. Zato vam ponujamo rešitev, ki zagotavlja kakovost v celotnem procesu izbire ciljne publike, kot tudi kakovost podatkov, implementacije in spremljanja. Tako lahko kupce dosežete ravno v pravem trenutku, povečate učinek in svoj ROI.

Ugotovite, kateri so ključni dogodki, in povečajte ROI

Ugotovite, kateri so ključni dogodki, in povečajte ROI

Izboljšajte rezultate s pomočjo Bisnode sprožilnega marketinga

  • S pomočjo Bisnode sprožilnega marketinga izboljšajte rezultate donosnosti, tako da nagovorite kupce v trenutku, ko so pripravljeni na nakup, torej v času določenih dogodkov
  • Kampanje so bolj učinkovite, saj je donosnost vaših naložb večja
  • Z nenehnim prejemanjem analiz odzivov na kampanje se prepričajte, da dosegate željene cilje

 

Okrepite svoj marketing s celostno in avtomatizirano rešitvijo

Okrepite svoj marketing s celostno in avtomatizirano rešitvijo

Zagotovljena kakovost procesov z Bisnode sprožilnim marketingom

  • Povečajte natančnost zahvaljujoč marketingu, ki se odziva na dogodke v življenju kupcev ter temelji na posodobljenih in visokokakovostnih podatkih
  • Osredotočite svoje vire na tisto, kar delate najbolje, ter dovolite, da Bisnode prevzame odgovornost za celoten proces, od izbire ciljnih skupin, priprave, distribucije in spremljanja kampanj
  • Racionalizirajte svoj marketing in si zagotovite kakovost s popolnoma avtomatiziranimi procesi

 

Osnovna ideja sprožilnega marketinga je komuniciranje z dejanskimi potencialnimi kupci v trenutku, ko je zanimanje za vašo ponudbo največje. Te priložnosti ali dogodki (sprožilci) so opredeljeni s pomočjo najnovejših in kakovostnih podatkov, ki jih zagotavlja Bisnode. Da bi lahko optimizirali svoje delo in dosegli kar največje učinke, smo razvili rešitev, s katero prevzemamo odgovornost za vse vidike marketinškega procesa. Ker je komunikacija prav tako avtomatizirana, dosežete dragoceno učinkovitost virov in lahko ste prepričani, da je izvedba zagotovo v skladu z vašo blagovno znamko. Vse smernice in strategije podjetja so pripravljene tako, da so na lokalni ravni usklajene z ustreznimi ponudbami vsake stranke. Obvladovanje te vrste marketinga vam omogoča občutno povečati vaš ROI v primerjavi s tradicionalnimi načini marketinga.

Bisnode rešitev za sprožilni marketing vključuje naslednje korake:

Izbira ciljne skupine

Nenehno prepoznavamo ciljno občinstvo, ki je najbolj zanimivo za vaše podjetje. Z uporabo različnih izbirnih spremenljivk zagotovimo, da je ciljna publika ustrezna.

Zagotovljena kakovost podatkov

Nenehno pregledujemo vaše podatke, da bi zagotovili njihovo pravilnost, ter jih dopolnjujemo s podatki iz podjetja Bisnode. Naša zbirka podatkov je vedno sinhronizirana z uradnimi viri.

Izvedba

Prevzemamo odgovornost za izvajanje delov marketinških kampanj, kot sta tisk in distribucija. Vi se odločite, katero od naših ponudb želite izkoristiti, izvedba pa se nato avtomatizira.

Nadaljevanje

Bisnode analizira rezultate z uporabo analize odzivov. Tako natančno veste, koliko oseb je prejelo e-pošto, koliko jih je ukrepalo, kolikšen je bil strošek in kakšne prihodke je ustvaril. Do vseh teh vpogledov dostopate na učinkovit način, in sicer prek spletnega portala, ki ga je enostavno prebirati.

Eno od področij, na katerem je Bisnode dokazal svoje izkušnje in je s sprožilnim marketingom strankam pomagal do visokih rezultatov, je avtomobilska industrija. Obstaja več različnih dogodkov (sprožilcev), ko lahko bencinski servisi, podjetja za tehnične preglede in prodajalci opreme in rezervnih delov ponudijo svoje izdelke in storitve lastnikom vozil v trenutku, ko so ti najbolj zainteresirani.

Eden od primerov: Bisnode akterjem v teh panogah ponuja možnost komuniciranja z lastniki vozil v povezavi s tehničnimi pregledi. Za podjetje za tehnične preglede in za podjetje, ki prodaja dodatno opremo in rezervne dele, je zlata priložnost povabiti lastnike vozil, naj opravijo nekakšen predhodni pregled pred naslednjim obveznim tehničnim pregledom, ali jim ponudijo nadomestne dele, za katere je znano, da pogosto predstavljajo težavo.

Kontaktirajte nas

Pokliči na

Pokliči na

Get Started Module - Rešitve

Pošljite povpraševanje

5 znakov, ki dokazujejo, da je trženjski tehnolog nujen del ekipe

Je mogoče čas, da začnete zaposlovati trženjske tehnologe?

PREBERITE VEČ