Osnovna ideja sprožilnega marketinga je komuniciranje z dejanskimi potencialnimi kupci v trenutku, ko je zanimanje za vašo ponudbo največje. Te priložnosti ali dogodki (sprožilci) so opredeljeni s pomočjo najnovejših in kakovostnih podatkov, ki jih zagotavlja Bisnode. Da bi lahko optimizirali svoje delo in dosegli kar največje učinke, smo razvili rešitev, s katero prevzemamo odgovornost za vse vidike marketinškega procesa. Ker je komunikacija prav tako avtomatizirana, dosežete dragoceno učinkovitost virov in lahko ste prepričani, da je izvedba zagotovo v skladu z vašo blagovno znamko. Vse smernice in strategije podjetja so pripravljene tako, da so na lokalni ravni usklajene z ustreznimi ponudbami vsake stranke. Obvladovanje te vrste marketinga vam omogoča občutno povečati vaš ROI v primerjavi s tradicionalnimi načini marketinga.
Bisnode rešitev za sprožilni marketing vključuje naslednje korake:
Izbira ciljne skupine
Nenehno prepoznavamo ciljno občinstvo, ki je najbolj zanimivo za vaše podjetje. Z uporabo različnih izbirnih spremenljivk zagotovimo, da je ciljna publika ustrezna.
Zagotovljena kakovost podatkov
Nenehno pregledujemo vaše podatke, da bi zagotovili njihovo pravilnost, ter jih dopolnjujemo s podatki iz podjetja Bisnode. Naša zbirka podatkov je vedno sinhronizirana z uradnimi viri.
Izvedba
Prevzemamo odgovornost za izvajanje delov marketinških kampanj, kot sta tisk in distribucija. Vi se odločite, katero od naših ponudb želite izkoristiti, izvedba pa se nato avtomatizira.
Nadaljevanje
Bisnode analizira rezultate z uporabo analize odzivov. Tako natančno veste, koliko oseb je prejelo e-pošto, koliko jih je ukrepalo, kolikšen je bil strošek in kakšne prihodke je ustvaril. Do vseh teh vpogledov dostopate na učinkovit način, in sicer prek spletnega portala, ki ga je enostavno prebirati.