Smart Global Prospecting: Najdite nove potencialne trge izven obstoječih okvirjev

Predstavljamo vam evropsko rešitev, s katero lahko za vas najdemo kvalificirane ciljne skupine s pomočjo podatkovne znanosti. Pomagamo vam najti in identificirati podjetja izven obstoječih okvirjev na podlagi informacij (ključnih besed), ki jih najdemo na spletnih straneh podjetij. 

S pomočjo Smart Global Prospecting analitične rešitve lahko povežemo 4,5 milijonov spletnih mest v Evropi:

  • Opredelitev potencialnih partnerjev, glede na njihovo realno dejavnost in ne zgolj na uradno klasifikacijo dejavnosti;
  • Iskanje skritih možnosti na izbranih geografskih območjih (lokalno in globalno);
  • Povezovanje s pravimi odločevalci (informacije o podjetjih in kontaktni podatki vodstvenih kadrov za 24 evropskih držav).

check_fat_green.png

Ali še vedno iščete nove poslovne partnerje le po internetnem brskalniku?

check_fat_green.png

Imate občutek, da težko identificirate pravo dejavnost vaših ciljnih skupin?

check_fat_green.png

Za vas smo pripravili rešitev, ki vam prihrani čas pri iskanju izven obstoječih okvirjev!

POSTOPEK:

    Natančno opišite, koga želite poiskati.

    Pošljite nam nekaj spletnih strani vaših najboljših strank v isti dejavnosti in prepoznali bomo podjetja s podobno vsebino spletnih strani. 

    Naši strokovnjaki bodo do prave ciljne skupine lahko prišli tudi z iskanjem po ključnih besedah, ki opisujejo dejavnost vaše izbrane skupine. 

    Podjetja lahko filtriramo s kategoriziranimi spletnimi informacijami, povezanimi z zaznanimi tržnimi spletnimi tehnologijami, spletnim jezikom, tehnologijami e-trgovine in signali strojnega učenja, kot so e-trgovine in z oznako trajnosti

    Izključimo lahko vaše obstoječe stranke in prejšnje izbore oz. sezname; 

    Dostavimo ustrezen seznam potencialnih strank s kontaktnimi in ostalimi vam zanimivimi podatki za vaše prodajne oz. večkanalne akcije.

Podatki so na voljo:
  • Za 24 evropskih držav;
  • Največja podatkovna zbirka podjetij v Evropi s 35 milijoni podjetij, 41 milijoni delovnih mest in 38 milijoni kontaktov;
  • Združevanje spletnih in offline podatkov za natančnejše določanje ciljev B2B, ki presegajo klasifikacije dejavnosti;
  • Skladno z GDPR.