Danes se podjetja že zelo dobro zavedate, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri grajenju lojalnosti, povečanju dobička in razvoju podjetja. Ampak ali veste, kako učinkovito spremljati in si razlagati mnenja svojih strank, da bo to lahko temelj za vaš uspeh in spremembo? Soočanje s takimi izzivi zahteva učinkovito orodje za raziskavo strank.
Podjetje, ki pozna mnenja svojih strank, je bolje opremljeno, da razvije in dela na svoji uporabniški izkušnji in zadovoljstvu strank. Vendar se zgodba ne konča tukaj. Zdaj je mogoče preplesti mnenje strank z informacijami iz vaših poslovnih sistemov, kot so stroškovni razvoj določenega poslovnega področja, prodaja v določeni trgovini ali stik z določenim zaposlenim v centru za pomoč strankam. Upravljanje z uporabniško izkušnjo tako postane strateški izziv za celotno poslovanje in vi postanete podjetje, kjer je stranka v središču pozornosti.
Z Bisnode Voice of the Customer lahko sproti spremljate, kaj stranke mislijo o vašem podjetju in ta spoznanja enostavno povežete s svojimi poslovnimi podatki. To vam omogoča hitro ukrepanje in udejanjanje začrtanih aktivnosti, ki vodijo k izboljšanju. S tem pridobite več zadovoljnih strank, višje prihodke in dobiček.
Bisnode Voice of the Customer (VoC) je rešitev za upravljanje uporabniške izkušnje. Z avtomatiziranim procesom prek digitalnih kanalov (SMS, MobileWEB in e-pošta) se zbirajo povratne informacije strank. Spremljanje poteka prek platforme spletnega poročanja v realnem času, kar omogoča redno upravljanje in razvoj internih procesov in zaposlenih.