BISNODE VOICE OF THE CUSTOMER

Z Bisnode Voice of the Customer lahko v realnem času ugotovite, kaj vaše stranke mislijo o vašem podjetju.

KONTAKTIRAJ NAS
check_fat_green.png

Povečajte donosnost z osredotočanjem na uporabniško izkušnjo

check_fat_green.png

Razvijate poslovanje s poslušanjem svojih strank

check_fat_green.png

Postanite dobičkonosno podjetje z jasnim poudarkom na strankah

Postanite k strankam usmerjeno podjetje

Postanite k strankam usmerjeno podjetje

Danes se podjetja že zelo dobro zavedate, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri grajenju lojalnosti, povečanju dobička in razvoju podjetja. Ampak ali veste, kako učinkovito spremljati in si razlagati mnenja svojih strank, da bo to lahko temelj za vaš uspeh in spremembo? Soočanje s takimi izzivi zahteva učinkovito orodje za raziskavo strank.

Podjetje, ki pozna mnenja svojih strank, je bolje opremljeno, da razvije in dela na svoji uporabniški izkušnji in zadovoljstvu strank. Vendar se zgodba ne konča tukaj. Zdaj je mogoče preplesti mnenje strank z informacijami iz vaših poslovnih sistemov, kot so stroškovni razvoj določenega poslovnega področja, prodaja v določeni trgovini ali stik z določenim zaposlenim v centru za pomoč strankam. Upravljanje z uporabniško izkušnjo tako postane strateški izziv za celotno poslovanje in vi postanete podjetje, kjer je stranka v središču pozornosti.

Z Bisnode Voice of the Customer lahko sproti spremljate, kaj stranke mislijo o vašem podjetju in ta spoznanja enostavno povežete s svojimi poslovnimi podatki. To vam omogoča hitro ukrepanje in udejanjanje začrtanih aktivnosti, ki vodijo k izboljšanju. S tem pridobite več zadovoljnih strank, višje prihodke in dobiček.

Bisnode Voice of the Customer (VoC) je rešitev za upravljanje uporabniške izkušnje. Z avtomatiziranim procesom prek digitalnih kanalov (SMS, MobileWEB in e-pošta) se zbirajo povratne informacije strank. Spremljanje poteka prek platforme spletnega poročanja v realnem času, kar omogoča redno upravljanje in razvoj internih procesov in zaposlenih.

Razvijajte poslovanje s poslušanjem svojih strank

Razvijajte poslovanje s poslušanjem svojih strank

Postanite dobičkonosno podjetje z jasnim fokusom na strankah

  • Povečajte donosnost z zbiranjem in analizo pričakovanj, želja in povratnih informacij svojih strank.
  • Poženite dodatno prodajo s krepitvijo odnosov s strankami in povečanjem zvestobe.
  • Prepoznajte nove poslovne priložnosti z združevanjem svojih poslovnih podatkov in povratnih informacij strank.
  • Ustvarite boljši vpogled v vedenje strank s hitrimi raziskavami, ki pretvarjajo nestrukturirane tekstovne podatke v pregledne strukture, ki jih je mogoče analizirati in na podlagi njih ukrepati.

 

Zoperstavite se konkurenci s koristnim uvidom v podatke

Zoperstavite se konkurenci s koristnim uvidom v podatke

Negujte odnose s strankami in dosezite njihovo zvestobo

  • Okrepite svojo konkurenčnost s poslušanjem in izpolnjevanjem zahtev svojih strank.
  • Odmaknite se od konkurence s hitrim odzivanjem tako na negativne kot na pozitivne povratne informacije.
  • Razvijte boljšo uporabniško izkušnjo s takojšnjim spremljanjem izkušenj vaših strank in beleženjem njihovih povratnih informacij.
Okrepite svoje notranje delovne procese z boljšo uporabniško izkušnjo

Okrepite svoje notranje delovne procese z boljšo uporabniško izkušnjo

Udejanjite aktivnosti z merljivimi cilji za celotno organizacijo

  • Uvedite spremembe, določite merljive cilje svojih zaposlenih in spremljajte njihov napredek.
  • Povečajte interno motivacijo s takojšnjimi povratnimi informacijami po sestankih s strankami.
  • Izboljšajte uporabniško izkušnjo s prepoznavanjem trendov in sprememb v povratnih informacijah in vedenju svojih strank.

Bisnode Voice of the customer

VEČ INFOMRACIJ

Z avtomatiziranimi raziskavami lahko hitro preverite, kakšno izkušnjo ima stranka po sestanku z vami, ne glede na to ali se je interakcija odvijala v trgovini, po telefonu ali na spletu. Zmožnost integracije vaših podatkov z našimi pomeni, da lahko stranka prejme vprašalnik o zadovoljstvu takoj po vašem stiku z njo. To povečuje tako relevantnost kot frekvenco odziva.

Kako deluje avtomatizirana raziskava strank?

  • Po stiku stranke z vami, se podatki shranijo in so poslani na Bisnode.
  • Stranki se nato pošlje vprašalnik s tekstovnim sporočilom preko SMS, e-pošte ali prek spletne povezave.
  • Odzivi strank se pošljejo nazaj v Bisnode, kjer rezultate združimo v enostavno dostopna spletna poročila.

V našem spletnem orodju lahko združite informacije iz svojega poslovnega sistema, kot so upravljanje stroškov znotraj različnih poslovnih enot, povratne informacije strank, razdeljene na segmente strank, po prodajnih kanalih, lokacijah, ekipah in zaposlenih. To vam omogoča, da podrobno spremljate razvoj in sklepate o povezanosti med donosnostjo in uporabniško izkušnjo.

Orodje je zasnovano tako, da ne sledi samo trendom, temveč z njim lahko določate jasne cilje, neposredne aktivnosti in razvijate poslovanje, kjer je stranka v središču pozornosti.

Spletni vmesnik vam nudi dostop do:

  • agregatnih poročil,
  • poročil po segmentih strank, prodajnih kanalih, lokaciji, ekipah, zaposlenih,
  • poročil trendov,
  • Customer Voice Indexa (za benchmarking),
  • prilagojenih poročil / dashboard-ov.

Uporabniška izkušnja je pogosto neposredno povezana s srečanjem stranke z nekom od vaših zaposlenih, na primer v klicnem centru, trgovini, v telefonskem pogovoru s prodajalcem. Razvili smo funkcijo Avtomatizirano sporočanje po osebah in nagrade, ki timskim vodjem omogoča, da prepoznajo dobre in manj dobre uporabniške izkušnje, povezane z zaposlenim ali skupino zaposlenih. Z Bisnode Voice of the Customer lahko svojim zaposlenim podate neposredne povratne informacije in razvijete sistem nagrajevanja, ki aktivno spodbuja aktivnosti zaposlenega.

Naši svetovalci in analitiki vam bodo na voljo že na začetku pri prvih korakih implementacije Bisnode Voice of the Customer. Kasneje vam bomo pomagali pri določanju in prepoznavanju segmentov merjenja, pri izbiri vprašanj za stranke in interpretaciji rezultatov. Na podlagi teh uvidov boste lahko določali, kako razvijati upravljanje z uporabniško izkušnjo, marketingom in ostalimi poslovnimi procesi.

Kontaktirajte nas

Pokličite nas na telefonsko številko

Get Started Module - Izdelki

Pošljite povpraševanje

Ne osredotočamo se na meritve, temveč nudimo analitiko za razvoj

Kaj so uporabniške izkušnje, zakaj so pomembne in kako jih lahko Bisnode spremlja v realnem času.

PREBERITE VEČ