Bisnode PORTFOLIO INTELLIGENCE ZA PRODAJO

Popolna rešitev za proaktivno prodajo v poslovanju s podjetji (B2B).

check_fat_green.png

Analitično, uporabniku prijazno in enostavno nastavljivo orodje

check_fat_green.png

Sledenje doseganju ključnih kazalnikov uspešnosti

check_fat_green.png

Učinkovito načrtovanje kadrov in tržnih potencialov

Prednosti produkta Portfolio Intelligence za prodajo

Prednosti produkta Portfolio Intelligence za prodajo

Popolna rešitev za proaktivno prodajo v poslovanju s podjetji (B2B), ki prodajnim strokovnjakom omogoča izdelavo vseh poročil in analiz za obstoječe in potencialne trge, osredotočenost na kakovost strank ter enostavno finančno načrtovanje na domačem in mednarodnem trgu. 

Prednosti produkta Portfolio Intelligence za prodajo

  • Segmentacija
  • Hitro poročanje
  • Sledenje doseganju ključnih kazalnikov uspešnosti
  • Učinkovito načrtovanje kadrov in tržnih potencialov glede na regijo, gospodarsko panogo, velikost podjetja in uspešnost
  • “Podatkovni lijak” – ustvarjanje jasne slike iz obsežnih podatkov
  • Analitično, uporabniku prijazno in enostavno nastavljivo orodje

 

Primeri uporabe

Primeri uporabe

SEGMENTACIJA OBSTOJEČIH STRANK

  • Uvozite seznam obstoječih strank,
  • Segmentirajte stranke po območjih,
  • Primerjajte segment z velikostjo celotnega trga na tem območju,
  • Raziščite potencial na tem območju,
  • Ugotovite, ali je to območje primerno pokrito z obstoječim prodajnim osebjem. 

Segmentacija je možna tudi za analizo ABC (prihodki), gospodarske panoge, produkta (navzkrižna in nadgradnja prodaje).

NAREJEN ZA SODELOVANJE

  • Po izdelavi portfelja lahko direktor prodaje ustvari manjše portfelje, ki jih lahko posreduje prodajnemu strokovnjaku ali posebni prodajni ekipi,
  • Odličen pregled in upravljanje prodajnega osebja v povezavi z napredkom, povratnimi informacijami in ključnimi kazalniki uspešnosti,
  • Pregled najbolj in najmanj uspešnih. 
Splošno in finančno svetovanje

Splošno in finančno svetovanje

Obstoječe stranke

  • Vnesite podatke o obstoječih strankah
  • Segmentacija glede na analizo ABC in osredotočenje na najboljši potencial (navzkrižna in nadgradnja prodaje) ter izogibanje nizkemu potencialu.

Potencialne stranke

  • Vnesite podatke o obstoječih strankah,
  • Ustvarite seznam novih “dvojčkov” potencialnih strank na podlagi obstoječih strank,
  • Dodajte nova merila (po željah/potrebah), da zožite iskanje,
  • Segmentirajte jih glede na boniteto in se osredotočite na novi najboljši potencial.

 

Predlogi portfeljev za prodajo

Kontaktirajte nas

Pokliči na

Get Started Module - Izdelki