Bisnode Eurocontactpool-ECP

To je vaš vodič za razvijanje in ohranjanje obstoječih ter pridobivanje novih strank. Pomagali vam bomo ugotoviti, koga želite nagovoriti. Poskrbeli bomo, da boste res dosegli ciljne stranke.

checkmark.png

Posodobi in upravlja evidenco strank

checkmark.png

Vodič za razvijanje in ohranjanje obstoječih ter tudi pridobivanje novih strank

checkmark.png

Zagotavlja vam točne informacije za učinkovito komunikacijo

Posodobite in upravljajte svojo evidenco strank

Posodobite in upravljajte svojo evidenco strank

Povejte nam, koga želite nagovoriti kjerkoli v Evropi. Poskrbeli bomo, da vam bo to resnično uspelo. Pomagali vam bomo ne glede na to, ali si prizadevate nagovoriti tehnološka podjetja na Švedskem ali pekarne v Belgiji ali pa podjetja določene velikosti in vrste na drugem koncu Evrope.

Opredelitev

Opredelitev

Primerjajte svojo evidenco strank s podatkovno zbirko EuroContactPool in imeli boste dostop do vseh razpoložljivih informacij.

Ko bo vaša podatkovna zbirka povezana z našo, boste lahko:

  • Prečistili in posodobili svoje podatke o strankah;
  • Nadgradili in analizirali svoje podatke;
  • Izbirali brez podvojenih podatkov;
  • Imeli dostop do tekočih posodobitev.
Posodobitev

Posodobitev

Znebite se zastarelih in nepomembnih podatkov. Zagotavljamo vam točne informacije za učinkovito komunikacijo:

  • pravilno zapisana imena, naslovi in tel. št.;
  • brez podvajanj;
  • podatki so varni, pregledni in standardizirani;
  • poslovne informacije v vašem sistemu za upravljanje odnosov s strankami.
Uspešne kampanje temeljijo na treh elementih

Uspešne kampanje temeljijo na treh elementih

  • prava ciljna skupina,
  • ustrezen časovni okvir,
  • struktura.

Če nimate prave ciljne skupine, vam zagotavljamo, da kampanja ne bo obrodila sadov. Pri Bisnode vam lahko pomagamo poiskati ciljno skupino – ljudi in podjetja, ki jih želite imeti za stranke.

Preberite več o ECP.

Analiza

Analiza

Spoznajte svoj trg in ugotovite, kje je vaše podjetje najuspešnejše, da tja usmerite svoje vire:

  • Zagotovite si profil svojih strank in potencialnih kupcev;
  • Ugotovite, katere stranke so najdonosnejše;
  • Opredelite nove trge;
  • Ustvarite dobro podlago za strateške odločitve.
Uspešne kampanje temeljijo na treh elementih

Uspešne kampanje temeljijo na treh elementih

  • prava ciljna skupina,
  • ustrezen časovni okvir,
  • struktura.

Če nimate prave ciljne skupine, vam zagotavljamo, da kampanja ne bo obrodila sadov. Pri Bisnode vam lahko pomagamo poiskati ciljno skupino – ljudi in podjetja, ki jih želite imeti za stranke.

Preberite več o ECP.

Kontaktirajte nas

Pokličite nas na telefonsko številko

Pokličite nas na telefonsko številko

Get Started Module - Izdelki

Pošljite povpraševanje