Novice

Spodbudite rast podjetja z napredno analitiko in umetno inteligenco

10 apr 2020

Preoblikujte odnose s strankami v celotni vrednostni verigi, zmanjšajte število nepotrebnih dejavnosti in postanite uspešnejši z Bisnode analitičnimi storitvami. Bisnode z združevanjem zaupanja vrednih podatkov in lastnih znanstvenih odkritij ponuja rešitve po naročilu, ki povsem odgovarjajo vašim potrebam.
In ena od njih je v teh izrednih časih še posebej aktualna in dobrodošla - gre za pametno iskanje potencialnih strank na globalni ravni za ekosisteme elektronskega trgovanja (Smart Global Prospecting).


Pametne odločitve od trgovskih registrov do trženja na osnovi umetne inteligence (UI)

Kot nesporno vodilni na področju poslovnih informacij podatkov razumemo izzive, s katerimi se soočajo podjetja v tem vedno bolj zapletenem svetu, in razloge, zaradi katerih se ne razvijajo in uspevajo dovolj hitro, saj je težko imeti celovit vpogled v stranko v realnem času vsak trenutek poslovanja z njo.
Zato smo v Bisnodu vzpostavili napredno enoto za analitične storitve. To smo lahko storili, saj smo imeli poleg že zbranih prvih podatkov tudi potrebno strokovno znanje. V Bisnode evropski skupnosti smo zbrali najboljše strokovnjake in podatkovne analitike. Skupaj smo razvili lastne UI-metode za reševanje težav naših strank, podporo njihovi digitalni preobrazbi in spodbujanje njihove rasti.


Zdaj je čas za prehod z odločitev, ki temeljijo na občutkih, na postopke, katerih osnova so podatki

Zamislili smo si poslovni svet, v katerem podjetja uporabijo napredno analitiko in umetno inteligenco ter kar najbolj izkoristijo vse, kar tehnologija trenutno omogoča. Želimo si, da bi naše stranke presegle ustaljene prakse upravljanja odnosov s strankami in začele vključevati sredstva nove generacije, kot so napovedna in predikativna analitika, pametno razvrščanje in vpogledi v realnem času. S temi metodami boste olajšali svoje delo na dnevni ravni: lahko boste prednostno razvrstili svoje naloge, povečali donosnost naložbe, zmanjšali porabo energije za nepotrebne dejavnosti ter pospešili in racionalizirali postopke.
Prepričani smo, da to lahko dosežete z uravnoteženo mešanico paketov tehnoloških rešitev in posebnih svetovalnih storitev. Gre za hibridni model zagotavljanja storitev, ki je ključ za spreminjanje uporabe podatkov v konkurenčno prednost.


Bisnode nudi in izboljša celovit nadzor nad strankino izkušnjo

Naša naloga je, da svojim strankam nudimo celovit pregled nad njihovimi deležniki v celotni vrednostni verigi in tudi vnaprejšnji nadzor ali nadzor v realnem času nad vsemi vidiki odnosa s stranko.
Z uporabo napredne analitike in umetne inteligence smo se zavezali, da bomo našim strankam predstavili ta novi tehnološki svet in jim ponudili podatkovna orodja, ki jih potrebujejo, da postanejo boljši od tekmecev.


Uporaba analitike za preverjene težave iz resničnega življenja

Rešitve na področju analitike in umetne inteligence uporabljamo za reševanje oprijemljivih izzivov in izpolnjevanje potreb, ki se pojavljajo v življenjskem ciklu stranke. Kot nesporno vodilni na teh področjih se posvečamo prodaji, trženju, kreditnemu tveganju in skladnosti.
Naše rešitve med drugim vključujejo iskanje najdragocenejših prodajnih stikov, opredelitev naslednje najdonosnejše stranke, zaznavanje nakupne namere, zmanjšanje osipa, zagotavljanje uvida, na podlagi katerega lahko ukrepate, in spremljanje kreditnega tveganja v realnem času.


Kako to dosežemo?

Bisnode nudi analitične rešitve z dodano vrednostjo, pri čemer uporabljamo posebno kombinacijo treh ključnih sestavin.
 
 
Kakovostni podatki
 
Bisnode znanje temelji na strokovnem znanju o podatkih. Znamo obdelovati strukturirane in nestrukturirane podatke, ne glede na njihov vir, tudi tiste, ki nam jih pošljejo stranke.
 
Znanost podatkov
 
Bisnode strokovnjaki in podatkovni analitiki uporabljajo najnaprednejše analitske zmogljivosti in lastne UI-tehnologije.
Svetovanje o podatkih
 
Bisnode podatkovni strokovnjaki strankam zagotavljajo, da v celoti izkoristijo svoja digitalna sredstva in dodatno izboljšajo kakovost rezultatov.
Razvijte svoje podatke
 
Kakovostni podatki so predpogoj za začetek uspešne analitske poti.
Oblikujte napovedi
 
Podatke pretvorite v vpoglede v svoje stike in stranke ter se posvetite najpomembnejšim med njimi in predvidite tveganja.
Sprejmite odločitve na podlagi dejstev
 
Vzemite vajeti v svoje roke in se odločajte na osnovi podatkov v realnem času. Vsaka odločitev bo dopolnila sistem in izboljšala izide.
 
 
 
S tem receptom iz treh sestavin boste lahko prišli do hibridnih rešitev ter oblikovali zanesljivo tehnološko osnovo in po meri oblikovane dodatke, ki zagotavljajo najboljšo možno konfiguracijo.
 

Sprejmite prednosti Bisnode analitične storitve

Poleg celotne vrednostne verige stranke imate še tri ključne trenutke resnice.
  1. Odkritje – kako odkriti zunanji svet in priložnosti;
  2. Pretvorba – kako priložnosti spremeniti v stranke;
  3. Izkušnja – kako pristopiti do strank in razvijati odnos.
 
Vsak od teh trenutkov predstavlja nove priložnosti, ki jih lahko izkoristite, težave, ki jih morate rešiti, in ovire, ki jih je treba premagati, zlasti na področju prodaje, trženja, kreditnega tveganja in skladnosti. Pri Bisnodu smo za vse te primere razvili lastne rešitve.
 

Kako to dosežemo v praksi?
Pametno iskanje potencialnih strank na globalni ravni za ekosisteme e-trgovanja (Smart Global Prospecting)

... »Koronavirus bo trajno spremenil naše nakupovalne navade« ...
 
“Ljudje postopoma prehajamo z nakupovanja v fizičnih trgovinah na nakupovanje prek spleta in ta navada ne bo izginila, ko bo epidemije konec. To bo zelo pozitivno vplivalo na celotno panogo elektronskega trgovanja,” je dejal Zhong Zhenshan, podpredsednik za raziskave novih tehnologij pri IDC.
Naj predstavimo samo en primer. Alibaba in JD.com sta med krizo, ki jo je povzročil SARS v letih 2002 in 2003, močno zrasla.
Pričakujemo lahko rast obstoječih platform za elektronsko trgovanje, na lokalni ravni pa se bodo pojavili tudi novi ponudniki. Morebitno zaprtje meja in zahteva, da morajo ljudje ostati doma, bodo podjetja prisilila, da se bodo preoblikovala in digitalizirala, pri čemer bo poudarek na komunikaciji in poslovanju prek vseh kanalov.
“Začeli smo z iskanjem dobavnih virov na novih območjih, da ne bomo omejeni na Kitajsko. Raziskujemo, kaj lahko ponudijo domači proizvajalci, in analiziramo razmere v drugih državah, da tako lahko načrtujemo ustrezno in vnaprej,” je povedal Josh Behr, vodja trženja in e-trgovanja v skupini Amerex.
 

S čim se v teh izrednih časih spopada e-trgovina?

IZZIVI:
  1. Večje povpraševanje, ki se odraža v eksponentni rasti števila naročil, predstavlja motnjo v poslovanju na področju obdelave, pakiranja in dostave;
  2. Pomanjkanje kadrov za obdelavo naročil povzroča zamude pri dostavi končnim kupcem;
  3. Težave pri dobavi:
    • Tovarne so zaprte, datum vnovičnega začetka obratovanja pa ni znan;
    • Negotovosti, povezane s čezmejnimi transportnimi storitvami zaradi zaprtih mej.
 
PRILOŽNOSTI:
  1. Lokalni odpremniki: razmislite o kurirjih, kopenskem tovornem prometu in poštnih storitvah;
  2. Izboljšajte učinkovitost spletne trgovine: zaposlite IT-strokovnjake in začnite sodelovati s ponudniki storitev v oblaku. Izboljšajte vidnost spletnega mesta in uporabniško izkušnjo;
  3. Podpora v skladišču: osredotočite se na nove partnerje, ki vam lahko pomagajo pri obdelavi, pakiranju in skladiščenju blaga;
  4. Lokalno blago: razmislite o dodajanju lokalnih izdelkov v trgovino. To bi lahko bil dober dodatek globalni ponudbi. Povpraševanje po hrani in izdelkih za zdravje je zdaj veliko.

 

Kako boste z Bisnode analitičnimi storitvami in s pomočjo 210.800 spletnih trgovin našli povezavev 24-ih evropskih državah?

Pametno iskanje potencialnih strank na globalni ravni:

  • Opredelitev potencialnih partnerjev, ki ne temelji zgolj na klasifikaciji dejavnosti (informacije o podjetjih in kontaktni podatki vodstvenih kadrov za 24 evropskih držav);
  • Iskanje skritih možnosti na izbranih geografskih območjih (lokalno in globalno);
  • Povezovanje s pravimi odločevalci.
 
Primeri uporabe:
Primer panoge Iskanje e-trgovin
 
Ponudnik plačilnih storitev
na evropski ravni
 
Iskanje spletnih trgovin in tekmecev, ki so na
seznamih evropskih spletnih trgovin
 
Trgovina s prehranskimi dodatki na debelo
Iskanje spletnih trgovin, v katerih bi bilo mogoče prodajati izdelke
 
Klicni center Iskanje proizvajalcev, ponudnikov storitev in trgovcev na debelo, ki poslujejo tudi prek spletnih trgovin

 

Naše pretekle izkušnje so najboljša obljuba za vašo prihodnost

Bisnode se lahko pohvali z dolgo zgodovino zagotavljanja poslovnih informacij in upravljanja velikih količin podatkov. Danes smo s tem strokovnim znanjem povezali eno najmočnejših znanstvenoraziskovalnih skupin, ki deluje po vsej Evropi. To pomeni, da imamo doma tako motor kot tudi gorivo.
 
Bisnodova pokritost evropskega območja nudi pravo razumevanje različnih trgov in širok nabor lokalnih podatkov.
Zaradi naših dolgoletnih izkušenj z velikimi, srednjimi in majhnimi podjetji znamo prepoznati potrebe in jim zadostiti. Smo strokovnjaki za preoblikovanje težav in potreb v natančno oblikovane hibridne rešitve, pri čemer uporabljamo samodejno tehnologijo in razvoj po meri.
Predvsem pa smo kot vodilni v podatkovni industriji na samem vrhu na področju skladnosti podatkov in uredb GDPR.
 
 
 
 
 
 
 

Bisnode ostaja vaš zanesljiv partner vedno in povsod

Z iniciativo Bisnode solidarnost vam želimo pomagati pri sprejemanju pametnih odločitev v izrednih razmerah, z Bisnode SOS asistenco pa vas podpiramo pri pravočasnem odzivu na vse spremembe, da se boste lahko čim bolj neboleče spopadli s krizo, ublažili njene posledice in lažje vzpostavili redne delovne procese, ko bo prišel trenutek za doseganje novih uspehov.
 
Ostanite zdravi in poiščite nove poslovne priložnosti z našo pomočjo.