Novice

Pogosta vprašanja

20 apr 2021

V: S čim se ukvarja Dun & Bradstreet?

O: Dun & Bradstreet strankam in partnerjem že skoraj 200 let pomaga rasti in uspevati na trgu, tako da jim nudi podatke, analitiko in podatkovno vodene rešitve. Tem edinstvenim nalogam se posveča več kot 6000 zaposlenih naše družbe po vsem svetu, pri tem pa nas vodijo vrednote, zaradi katerih smo se uveljavili kot vodilni ponudnik podatkov in analitičnih uvidov za sprejemanje poslovnih odločitev.

 

V: Na koga naj se obrnem, če potrebujem kakršno koli informacijo? Se moja kontaktna točka spreminja?

O: Z nami boste še vedno lahko stopili v stik na običajen način. Odgovorni za upravljanje odnosov s strankami pri družbi Bisnode Dun & Bradstreet bodo še naprej komunicirali z vami po istih kanalih in v skladu z enakimi postopki, kot to poteka trenutno. Združevanje podjetij v splošnem pomeni organizacijske ali strukturne spremembe, vendar obljubljamo, da bo to na vaše podjetje vplivalo v najmanjši možni meri, o morebitnih spremembah kontaktnih točk pa vas bomo sproti obveščali.

 

V: Ali se bo uporabniški vmesnik spremenil?

O: Naše storitve sproti posodabljamo in izboljšujemo. Tako bomo nadaljevali tudi v prihodnje in vas obveščali, kadar bodo te posodobitve pomembne za vas, hkrati pa bomo poskrbeli, da bodo spremembe čim manj vplivale na vaše poslovanje.

 

V: Kako sprememba blagovne znamke in vizualne identitete vpliva name kot stranko?

O: Za zdaj bodo vse pogodbe ostale enake, prav tako se bodo stranke za vse informacije še vedno lahko obrnile na obstoječo kontaktno osebo. Bisnode se je sicer pridružil in postal del družbe Dun & Bradstreet, vendar ime podjetja, kot tudi davčna in matična številka, do nadaljnjega ostaja enako.
V primeru nadaljnjih sprememb vas bomo o tem pravočasno obvestili.

 

V: Katere ključne prednosti mi bo prinesla ta združitev?

O: Združili bomo najboljše iz obeh svetov, da vas bomo tako lahko še bolje podpirali na področju mednarodne rasti ter vam ponudili še obširnejše in podrobnejše globalne podatke za spodbujanje rasti in blažitev tveganj. Kot del družbe Dun & Bradstreet bomo lahko še bolje odražali svetovno poslovno krajino in odgovarjali na potrebe strank, ki poslujejo v različnih državah in se hkrati soočajo z nenehnimi spremembami, saj jim bomo lahko ponudili izboljšan dostop do dodatnih mednarodnih podatkov, podatkov o delovni sili in še več strokovnega znanja.

 

V: Ali bo moja trenutna pogodba ostala veljavna ali se bo spremenila?

O: Vse pogodbe, sklenjene s pravno osebo Bisnode d.o.o. in Bisnode D&B Southern Market d.o.o., bodo ostale veljavne, saj Bisnode do nadaljnjega deluje pod isto matično in davčno številko.

 

V: Ali se bo spremenila matična številka podjetja, ID za DDV oziroma pravni subjekt?

O: Matična in davčna številka, povezani s pravno osebo Bisnode d.o.o. in Bisnode D&B Southern Market d.o.o., se za zdaj ne bosta spremenili. Račune boste sicer lahko prejeli z logotipom in blagovno znamko družbe Dun & Bradstreet, vendar bo transakcija še vedno izvedena s poslovnim subjektom Bisnode d.o.o. Tako bo do nadaljnjega, o vseh prihodnjih spremembah pa vas bomo pravočasno obvestili.

 

V: Ali se bodo zaradi združitve z družbo Dun & Bradstreet izdelki in storitve, ki jih zagotavlja družba Bisnode, spremenili?

O: Sprememb ne bo in storitve bomo še naprej zagotavljali enako kot do zdaj. Ker vso ponudbo sproti posodabljamo in izboljšujemo, bo to v prihodnosti pomenilo nov razvoj in nove funkcije. Ko bomo uvajali kakršne koli spremembe, vas bomo o tem pravočasno obvestili.

 

V: Ali so načrtovane opustitve izdelkov ali storitev?

Prizadevali si bomo, da strankam zagotovimo neprimerljivo izkušnjo in jim zagotovimo dostop do najnovejših inovacij in storitev na platformah, ki jih ponujamo. Če in ko bodo potrebne spremembe naših izdelkov in storitev, vas bomo o tem pravočasno obvestili.

 

V: Na koga naj se obrnem z nadaljnjimi vprašanji?

O: Če imate kakršno koli vprašanje, se obrnite na kontaktno številko družbe Bisnode Dun & Bradstreet 080 39 03 ali na kontaktno številko vašega svetovalca.