Novice

Kako smo v Bisnode pripravljeni na koronavirus

03 apr 2020

Upravljanje neprekinjenega poslovanja

 

Kakšna je splošna izjava Bisnode o neprekinjenem poslovanju?

Ustanovljena je bila delovna skupina za korono, ki bo zagotavljala nenehno spremljanje razmer. Imamo trden načrt za neprekinjeno poslovanje, ki med drugim zajema ukrepe za primer pojava pandemije ali biološke nevarnosti. Ker so v načrtu zajeti poslovno občutljivi podatki, je ta namenjen zgolj interni uporabi.
Imamo jasno zastavljeno strategijo za blažitev možnih učinkov koronavirusa in zagotovitev razpoložljivosti sistema. To med drugim vključuje omogočanje dostopa do vseh shranjenih podatkov in vseh aplikacij v oblaku, tako da lahko zaposleni varno dostopajo do delovnih aplikacij, e-poštnih sporočil in podatkov tako v pisarni kot tudi doma v primeru karantene.
Ukrepi, ki jih sprejemamo, so v skladu s smernicami lokalnih oblasti in Svetovne zdravstvene organizacije.
 

V Bisnode smo uvedli ukrepe za zmanjšanje ali preprečevanje krize

Bisnode upošteva napotke lokalnih zdravstvenih oblasti na vseh 19 trgih, kjer poslujemo. Vsem zaposlenim smo priporočili, da od ponedeljka, 16. marca, delajo od doma. Vsak zaposleni, ki je odgovoren za upravljanje katerega koli področja našega poslovanja, lahko nadalje varno opravlja svoje delo in upravlja procese brez fizičnega dostopa do lokacije podjetja.
Tako lokalne ekipe za obvladovanje krize kot tudi celotna delovna skupina Bisnoda za korono delujejo že kar nekaj časa. Ob tem se osredotočamo na spremljanje razvoja tako na lokalni ravni kot tudi na vseh trgih globalno, kar nam omogoča agilno sprejemanje in sporočanje odločitev (lokalno in v celotni skupini Bisnode).
Ena od prednosti storitev v oblaku je možnost dinamičnega določanja obsega, kar vključuje uporabo dobavne verige ter prerazporeditev infrastrukturnih virov in sredstev. Pri Bisnode imamo tudi močne partnerje na tehničnem področju, kot so Amazon Webservices, Microsoft, CGI in OvH. Vsi naši ponudniki so prav tako vzpostavili obsežne programe za neprekinjeno poslovanje in opravljanje storitev.
Splošno načelo delovanja storitev v oblaku je upravljanje in administracija na daljavo. To ne vpliva na našo sposobnost upravljanja Bisnode sistemov, ki se uporabljajo za dostavo naših izdelkov in izvajanje storitev. Bisnode namreč razpolaga z ustrezno zmogljivostjo za delo zaposlenih na daljavo glede na velikost podjetja. Splošna vodilna načela podjetja Bisnode za neprekinjeno poslovanje so “Varovanje človeškega življenja”, “Varno neprekinjeno poslovanje” in “Zaščita blagovne znamke”.
 

Bisnode je med zaposlenimi, svetovalci ali dobavitelji opravil oceno in analizo vpliva krize na poslovanje

Bisnode posluje v 19 državah po vsej EU s posamezniki, ki zmorejo vzdrževati in upravljati naše storitve. Zaposleni, odgovorni za tovrstne naloge, imajo dostop do potrebnih virov za ukrepanje od doma ali iz pisarne. Geografsko decentralizirana organizacija omogoča ustrezno podporo, če se pojavijo vprašanja, in zagotavlja sredstva, če posamezniki zbolijo. Kot eno vodilnih podjetij na področju podatkov in analitike zmoremo zagotavljati neprekinjeno delovanje s strokovnjaki z ustreznih področij, z lokalno raznolikostjo trgov, na katerih je Bisnode prisoten, in zelo uspešnimi tehnološkimi partnerji.


Pri Bisnode smo opredelili strategijo za oživitev poslovanja

Vzpostavili smo trden sistem za upravljanje neprekinjenega poslovanja in obvladovanje krize, ki vključuje politiko neprekinjenega poslovanja, metodologijo za analizo vplivov na poslovanje, strategijo za neprekinjeno poslovanje in načrt za neprekinjeno poslovanje, da smo tako natančno opredelili, kako bomo pri Bisnodu ukrepali v primeru nesreče ali drugih izrednih razmer, ter načrt odzivanja na incidente.


Imate kakšno vprašanje?

Stopite v stik z nami na običajen način ali pa se obrnite na našo službo za stranke na telefonski številki 080 39 03 ali na e-naslovu support.si@bisnode.com.