Novice

Bisnode načrt v zvezi z boleznijo COVID-19

13 mar 2020

Bisnode ima načrt za neprekinjeno poslovanje in obvladovanje kriznih razmer, s katerim se zagotavlja stabilnost poslovanja v različnih okoliščinah, ki se lahko pojavijo. Načrt za neprekinjeno poslovanje natančno določa, kako naj ravnamo v takšnih primerih.

Skrbno spremljamo razvoj dogodkov in nenehno ocenjujemo, katere ukrepe je treba sprejeti. Prav tako redno spremljamo in analiziramo informacije Svetovne zdravstvene organizacije in lokalnih zdravstvenih organov. To je osnova, na podlagi katere svoje zaposlene in svetovalce obveščamo o tem, kako ukrepati, da omejimo širjenje koronavirusa.

V Skupini Bisnode smo vzpostavili posebno delovno skupino za koronavirus, ki zagotavlja poglobljen nadzor nad razmerami.

Trden načrt za neprekinjeno poslovanje med drugim zajema ukrepe za primer pojava pandemije ali biološke nevarnosti. Načrt za neprekinjeno poslovanje smo pripravljeni kadar koli zagnati, če bomo ocenili, da je to potrebno.

Imamo jasno zastavljeno strategijo za blažitev možnih učinkov koronavirusa in zagotovitev prilagojenih procesov. To vključuje omogočanje dostopa do vseh shranjenih podatkov in vseh aplikacij v oblaku, tako da lahko zaposleni varno dostopajo do delovnih aplikacij, e-poštnih sporočil in podatkov tako v pisarni kot tudi doma v primeru karantene.

Informacije za zaposlene se ločeno objavljajo na našem intranetu.
Ukrepi, ki jih sprejemamo, so v skladu s smernicami lokalnih oblasti in Svetovne zdravstvene organizacije. 

Če imate kot stranka kakršno koli vprašanje, se obrnite na vašega Bisnode skrbnika oz. na številko 080 39 03 oz. na e-naslov info.si@bisnode.com.