Novice

Bisnode ponovno partner Foruma poslovne analitike

19 mar 2019

Bisnode je tudi letos kot partner sodeloval na tradicionalnem Forumu poslovne analitike pod okriljem Planet GV. Osrednja tema foruma je bila vloga poslovne analitike pri poslovni strategiji ter njeni učinki na uspešnost poslovanja ob pravilno zastavljenih ciljih, agilni organizaciji in pravi podatkovni analitiki.

 

Foruma, ki je namenjen strokovnjakom, ki v različnih vlogah sodelujejo pri analizi, spremljavi in nadzoru poslovanja, obdelavi podatkov in na ostalih področjih poslovne analitike, se je udeležilo 145 udeležencev.

 

Razloge, zakaj bi se vsako podjetje moralo lotiti analitike pametnih podatkov, je z udeleženci delil Jean-Philippe Schepens, Innovate Data Master iz Bisnode Skupine, eden od ključnih govorcev. Poudaril je, da mora vsako podjetje imeti 360 stopinjski pregled nad svojimi deležniki, da lahko pridobi relevantne vpoglede, ki so osnova strateškim odločitvam.

 

 

Preden se odločimo za analitični projekt, moramo vedeti, kakšni so cilji in na katera vprašanja želimo dobiti odgovore. Največji uspeh zagotavlja agilni pristop in izbira pravega koktejla podatkov, ki bodo podpirali zastavljene cilje – kombinacijo internih podatkov podjetja ter izbranih strukturiranih in nestrukturiranih (spletnih) Bisnode podatkov. Schepens je delil tudi primere analitičnih projektov na področja B2B generiranja potencialnih strank (Lead generation): kako je mednarodna letalska potovalna agencija povečala prodajo s targetiranjem tistih podjetij, ki bodo v prihodnje povečala število poslovnih potovanj, kako je zavarovalnica prilagodila poslovno ponudbo in ceno glede na to, kakšna je bila verjetnost za izgorelost zaposlenih pri posamezni stranki ter kako je HR podjetje že vnaprej vedelo, katera podjetja bodo v bodoče iskale določen profil kadrov ter jih pravočasno povezalo s pravimi kandidati ter ob enem povečalo učinkovitost prodaje tudi do štirikratno.

 

 

Bisnode je sodeloval tudi na okrogli mizi Pričakovanja in realnost zaključevanja projektov poslovne analitike ter pri moderiranju delovnih omizij. Marko Srabotnik, direktor poslovnih rešitev Bisnode Južni trg , ki je z udeleženci med drugim delil tudi vtise delovnih omizij, katerih moderator je bil, meni, da so analitični projekti uspešno zaključeni le, če med vsemi člani ekipe poteka prava komunikacija, tako med izvajalci in podjetjem kot znotraj samega podjetja. O analitiki pa meni, »da to ni noben bau bau. Analitika naj bo tudi zabavna in ravno to prinese še dodatno poslovno korist.«

 

Vsako podjetje se lahko loteva področja poslovne analitike, v kolikor je pripravljeno na kulturne spremembe, agilni pristop, se osredotoča na prave cilje in daje poudarek pametnemu zbiranju podatkov.