PAMETNI podatkI

Bisnode prečisti big data v pametne podatke

Pametni podatki so pomembni podatki

Pametni podatki so pomembni podatki

Podatki so postali dobrina našega časa in imamo jih v izobilju. Vsak dan jih v svetu nastane 16 bilijonov megabajtov. V podjetju Bisnode smo prepričani, da prihodnost pripada tistim, ki znajo te ogromne količine podatkov strniti v uvid, dejstva in odgovore. Pri nas velja, da šele potem big data postanejo pametni podatki.

Razumevanje obsega teh količin podatkov ni enostavna naloga. Koliko sploh je 16 bilijonov megabajtov? Neka druga statistika nam pomaga pojasniti ta eksplozivni razvoj - 90 odstotkov vseh podatkov je ustvarjenih v zadnjih dveh letih, vključno z informacijami iz naslova poslovnih transakcij, e-pošte, družbenih medijev, blogov, GPS, video posnetkov in digitalnih slik. Težko pretiravamo, če trdimo, da so te informacije, ki se jih je prijel izraz "big data", zlata jama za podjetja, kar je eden od razlogov, da se vse več družb loteva zbiranja podatkov. Nam bo uspelo upravljati vse te informacije?

Pri pametnih podatkih gre za izločanje nepomembnih informacij in zagotavljanje ustrezne kakovosti tistih, ki jih ohranimo. Podjetja, ki jim to uspeva, ne le lažje zadržijo obstoječe kupce, ampak so tudi uspešnejša pri natančno usmerjenih oglaševalskih kampanjah in promocijah, ko iščejo nove stranke.

Big data vs. Smart data

Kaj so pametni podatki?

Kaj so pametni podatki?

Podatki postanejo pametni, ko izzovejo dobre odločitve in dobro poslovanje s kupci. Ko Bisnode govori o big data, ki postanejo pametni, to pomeni pretvorbo ogromne količine informacij  v ustrezne podatkovne točke in analize ob pravem času. To pa vam omogoča sprejemanje pametnih odločitev in uspešno poslovanje.

Vsako podjetje lahko naredi več in posluje bolje s strategijo, ki temelji na podatkih in odločitvah, podprtimi z ustreznimi informacijami. To zahteva uporabo pametnih podatkov, ki povedo, s kom bi morali komunicirati, o čem in kdaj.

Kako lahko pametni podatki poganjajo posel

Kako lahko pametni podatki poganjajo posel

  • Optimizirajte kreditna tveganja
    Bolje kot poznate kupce, bolje se lahko zaščitite pred goljufijami in se osredotočite na dobro poslovanje s "pravimi" strankami. Zgolj informacija o letnem prihodku ne zagotavlja popolne slike o njihovi kupni moči in kreditni sposobnosti. Šele združitev več pomembnih virov podatkov omogoča uravnoteženje tveganj in povečanje prihodkov.

  • Načrtujte denarni tok svojega podjetja
    V večini podjetij vedo, kako je imeti odprte terjatve, medtem ko je treba izplačati plače in poplačati dobavitelje. Naši modeli analiz omogočajo posodobljene račune vaših poslovnih knjig in preprost način načrtovanja prihodnjih denarnih tokov, da bi se izognili nepotrebnim stroškom.

  • Dosegajte prave kupce
    Natančnejše targetiranje ciljnih skupin vam omogoča personaliziranje ponudbe. Tradicionalno ciljno trženje težko najde zanesljive informacije, zato se namesto jasno opredeljenih ciljnih skupin oblikujejo splošne. A zdaj je mogoče spoznati posameznike, ki se skrivajo za številkami ter ugotoviti, kaj jih zanima in kakšne so njihove nakupovalne navade.
  • Personalizirajte uporabniško izkušnjo kupcev
    Zelo malo verjetno je, da imajo vsi neporočeni moški v srednjih tridesetih letih, ki živijo v velikih mestih, enake interese, nakupovalne navade in življenjski slog. Uporaba pametnih podatkov vam omogoča interakcijo s strankami pod njihovimi pogoji, boljše storitve in personalizirane ponudbe. Namesto da le sledite občutku, naj vaše poslovanje temelji na dejstvih iz razpoložljivih podatkov.

  • Razvijte obstoječe odnose s kupci
    Na splošno velja, da 20 odstotkov kupcev opravi 80 odstotkov nakupov. Pa veste, kako so te številke videti v portfelju vaših strank? Bisnode vašo bazo kupcev segmentira, da bi lahko vi ugotovili in jasno opredelili, katere odnose z njimi morate še razviti in katere opustiti. Z analizo zgodovinskih nakupovalnih navad vam prav tako zagotovimo odgovore na vprašanja, kaj morate ponuditi katerim kupcem, kdaj in kako.

  • Poglejte v prihodnost 

    Kakšna je verjetnost, da vaš dobavitelj v naslednjih nekaj mesecih konča v stečaju? Kaj bo naslednji nakup vaše stranke? Pametni podatki vam omogočajo vpogled v prihodnost in pomagajo vašemu podjetju komunicirati pravo sporočilo v pravem trenutku.

Pametne poslovne odločitve

Odkrijte, kaj pametni podatki in poslovna analitika lahko storijo za vas in vaše podjetje.