• Slovenia
  • Group

Voice of the customer

Postanite k strankam usmerjeno podjetje

Danes se podjetja že zelo dobro zavedajo, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri grajenju lojalnosti, povečanju dobička in razvoju podjetja. Ampak ali vedo, kako učinkovito zajemati in si razlagati mnenja kupcev, da bo to lahko temelj za njihov uspeh in spremembo?

Z Bisnode Voice of the Customer lahko v realnem času ugotovite, kaj vaše stranke mislijo o vašem podjetju in ta spoznanja enostavno povežete s svojimi poslovnimi podatki. To vam omogoča hitro ukrepanje in dvig prizadevnosti k doseganju izboljšav. S tem pridobite več zadovoljnih strank, višje prihodke in dobiček.


Bisnode Voice of the Customer

Bisnode Voice of the Customer (VoC) je rešitev za upravljanje z uporabniško izkušnjo.  Z avtomatiziranim procesom prek digitalnih kanalov (SMS, MobileWEB in e-pošta) se zbirajo povratne informacije strank. Spremljanje poteka prek platforme spletnega poročanja v realnem času, kar omogoča redno upravljanje in razvoj internih procesov in zaposlenih.

Razvijajte poslovanje in poslušajte svoje stranke

Povečajte donosnost z zbiranjem in analizo pričakovanj, želja in povratnih informacij vaših strank.

Poženite dodatno prodajo s krepitvijo odnosov s strankami in povečanjem zvestobe.

Prepoznajte nove poslovne priložnosti z združevanjem vaših poslovnih podatkov in povratnih informacij strank.


Zoperstavite se konkurenci s koristnim vpogledom v podatke

Okrepite svojo konkurenčnost s poslušanjem in izpolnjevanjem zahtev kupcev.

Odmaknite se od konkurence s hitrim odzivanjem na negativne in pozitivne povratne informacije.

Razvijte svojo uporabniško izkušnjo s stalnim izvajanjem raziskav strank, ki delujejo na podlagi izkušenj strank v realnem času.


Okrepite svojo notranje delovne procese za boljšo uporabniško izkušnjo

Poženite spremembe, določite merljive cilje svojih zaposlenih in spremljajte njihov napredek.

Povečajte interno motivacijo s hitro komunikacijo povratnih informacij po sestankih s strankami.

Razvijte svojo uporabniško izkušnjo s prepoznavanjem trendov in sprememb v povratnih informacijah strank.





VEČ INFORMACIJ

                                                                          

Mojca Furlan Rejc, mojca.furlan.rejc@bisnode.com