• Slovenia
  • Group

Portfolio Intelligence za prodajo

PRIMERI UPORABE   PREDLOGI PORTFELJEV ZA PRODAJO

Popolna rešitev za proaktivno prodajo v poslovanju s podjetji (B2B), ki prodajnim strokovnjakom omogoča izdelavo vseh poročil in analiz za obstoječe in potencialne trge, osredotočenost na kakovost strank ter enostavno finančno načrtovanje na domačem in mednarodnem trgu. 

Prednosti produkta portfolio intelligence za prodajo

  • Segmentacija
  • Hitro poročanje
  • Sledenje doseganju ključnih kazalnikov uspešnosti
  • Učinkovito načrtovanje kadrov in tržnih potencialov glede na regijo, gospodarsko panogo, velikost podjetja in uspešnost
  • “Podatkovni lijak” – ustvarjanje jasne slike iz obsežnih podatkov
  • Analitično, uporabniku prijazno in enostavno nastavljivo orodje
  • Mednarodna tržna platforma

PRIMERI UPORABE


SEGMENTACIJA OBSTOJEČIH STRANK

  • Uvozite seznam obstoječih strank,
  • Segmentirajte stranke po območjih,
  • Primerjajte segment z velikostjo celotnega trga na tem območju,
  • Raziščite potencial na tem območju,
  • Ugotovite, ali je to območje primerno pokrito z obstoječim prodajnim osebjem. 

Segmentacija je možna tudi za analizo ABC (prihodki), gospodarske panoge, produkta (navzkrižna in nadgradna prodaja)

 IZMENJAVA PODATKOV S TIMI

  • Po izdelavi portfelja lahko direktor prodaje ustvari manjše portfelje, ki jih lahko posreduje prodajnemu strokovnjaku ali posebnemu prodajnemu timu,
  • Odličen pregled in upravljanje prodajnega osebja v povezavi z napredkom, povratnimi informacijami in ključnimi kazalniki uspešnosti,
  • Pregled najbolj in najmanj uspešnih. 

SPLOŠNO IN FINANČNO NAČRTOVANJE

 

1. Obstoječe stranke

  • Vnesite podatke o obstoječih strankah
  • Segmentacija glede na analizo ABC in osredotočenje na najboljši potencial (navzkrižna in nadgradna prodaja) ter izogibanje nizkemu potencialu.

 

2. Potencialne stranke

  • Vnesite podatke o obstoječih strankah,
  • Ustvarite seznam novih “dvojčkov” potencialnih strank na podlagi obstoječih strank,
  • Dodajte nova merila (po željah/potrebah), da zožite iskanje,
  • Segmentirajte jih glede na boniteto in se osredotočite na novi najboljši potencial.


PREDLOGI PORTFELJEV ZA PRODAJO