• Slovenia
  • Group

Portfolio Intelligence za marketing

PRIMERI UPORABE    PREDLOGI PORTFELJEV ZA MARKETING

Popolna rešitev za proaktivno trženje v poslovanju s podjetji (B2B), ki trženjskim strokovnjakom ponuja jasno opredelitev trga, enostavno segmentacijo in ažurne kontakte za izboljšanje donosa naložbe v trženje (MROI = marketing return of investement). 

  • Optimizacija proračuna – prihranki (denar, energija, čas) zaradi boljše in pametnejše segmentacije,
  • Boljša mikro-segmentacija – prilagajanje komuniciranja različnim segmentom, napovedovanje prihodnjega obnašanja, preskušanje manjših trženjskih akcij,
  • Takojšen in posodobljen seznam strank,
  • Upravljanje ključnim kazalnikom uspešnosti v trženju (MKPI) (MROI, prodor na trg),
  • Spremljanje portfelja izbranih poslovnih partnerjev,
  • Dobra obveščenost in vključenost vseh oddelkov v trženje. 

Portfolio intelligence vam pomaga pri:

  • Prihrankih (proračun, denar, čas) zaradi boljše in pametnejše segmentacije,
  • Sledenje donosu naložbe v trženje (MROI),
  • Posodobljeni kontakti,
  • Dobra obveščenost in vključenost vseh oddelkov v trženje.

PRIMERI UPORABE


Prodreti želite na novi tuji trg.

  • Uvozite svoj obstoječi seznam strank.
  • PI prepozna značilnosti vaših obstoječih strank.
  • Z enim klikom te značilnosti uporabite za novi ciljni trg.
  • Ustvarite mikro-segmente s pomočjo filtrov kakovosti.
  • Pridobite pomembne osebne kontakte.

 

Kot direktor trženja želite slediti svojim poslovnim partnerjem – strankam, medijem, oglaševalskim agencijam, tiskarnam, hotelom/gostinskim obratom itd.

  • Uvozite enega ali več portfeljev obstoječih partnerjev.
  • PI vas obvesti o pomembnih spremembah v izbranih portfeljih.

 

Trženjske dejavnosti želite prilagoditi prihodnjemu obnašanju vaših obstoječih strank (npr. spodbuditi nadgradno/navzkrižno prodajo, preprečiti odhod strank …).

  • Uvozite seznam obstoječih strank.
  • PI podpira posebej prirejene sisteme kazalnikov, s katerimi prepoznate stranke z najvišjim/najnižjim potencialom in stranke s tveganjem za odhod ter jim prilagodite trženjsko komuniciranje.

 

Izboljšati želite komunikacijo s prodajnim oddelkom, da bi hitro in učinkovito prilagodili trženjske dejavnosti (glede na povratne informacije iz prodaje).

  • PI omogoča oblikovanje skupin različnih uporabnikov, ki potrebujejo določene informacije – idealno za medsebojno komunikacijo med prodajo in marketingom.
  • Z objavljanjem sporočil v PI vsem uporabnikom v skupini učinkovito posredujete najnovejše informacije (povezovanje s prodajo!).

PREDLOGI PORTFELJEV ZA MARKETING