• Slovenia
  • Group

iPiS MM


V podjetju Bisnode smo razvili novo poslovno analitično orodje Portfolio Intelligence, ki je nadgradnja orodja iPiS Marketing manager in je popolna rešitev za proaktivno trženje. 

Več o revolucionarnem marketinškem orodju si lahko preberete TUKAJ!


iPiS Marketing Manager je najobsežnejši uradni vir poslovnih in kontaktnih informacij, ki jih lahko enostavno obdelujete z najboljšimi orodji za analizo trga.

iPiS MM je nepogrešljivo orodje za vse marketing oddelke, saj vam omogoča fokusiran in prilagojen nabor kontaktov in targetiranje pravih strank, s čimer boste bolj učinkovito porabljali marketinški proračun. V samo nekaj sekundah ocenite značilnosti vaših kupcev, dobaviteljev in konkurence ter izračunate vaš potencial na tržišču. Izbirate lahko med analizo podjetij, oseb ali lastnimi viri podatkov.

V iPiS MM redno osvežujemo vse informacije ter dodajamo novoustanovljena podjetja, slovenske blagovne znamke in kontaktne podatke ostalih zaposlenih (poleg ustanovitelja in zastopnika). 

KAJ VSEBUJE?

  • Osnovni podatki o podjetju – dnevno osvežene podatke za preko 272.000 oseb, ki smo jih razčlenili na 110 delovnih mest in 17 področij dela;
  • Kontaktni podatki (telefonske številke, faks, e-naslovi, URL naslovi) – posamezne kontaktne podatke lahko po vaši želji dodamo v sistem naknadno;
  • Osebe (ime in priimek, področje dela, delovno mesto, telefonska številka, faks, e-naslov);
  • Blagovne znamke (ime, status, lastnik, datum registracije, datum izteka lastništva, logotip) in dejavnosti (dejavnost po SKD 2008, dejavnost po SKD 2002, dejavnost po CPV klasifikaciji);
    1. Finančna izkaznica (celotni prihodki, prihodki od prodaje, sredstva, čisti kapital, poslovni izid obračunskega obdobja, grafični prikaz gibanja dinamičnih postavk skozi obdobja);
    2. Novoustanovljena podjetja se v bazo dodajajo mesečno (trenutno). S pomočjo te funkcije si lahko pripravimo bazo subjektov, kateri so bili ustanovljeni v prejšnjem mesecu. Ta podjetja so tržno zelo zanimiva, saj so nova na trgu in še nimajo utečenega poslovanja, kar pomeni, da so za uporabnika lahko potencialna nova stranka.

PREDNOSTI

  • Segmentacija potenciala tržišča - z orodjem iPiS MM lahko strateško planirate trženjske aktivnosti;
  • Fokusirana in targetirana baza kontaktnih podatkov;
  • Največja podatkovna baza oseb in subjektov, ki zagotavlja odlično izvedbo akcij.


KOMU JE NAMENJEN?

Produkt je namenjen vsem, ki potrebujejo analizo podjetij ali oseb ter vsem, ki želijo trženjske cilje čim bolj učinkovito in uspešno uresničiti.