• Slovenia
  • Group

Vaša uporabniška izkušnja je za nas izrednega pomena!

Z vašo povratno informacijo nam omogočite, da način poslovanja izboljšamo in se še bolj približamo vašim željam. V torek, 12. septembra 2017, vam bomo poslali elektronsko sporočilo z anketo, ki meri izkušnjo naših strank. Že vnaprej bi vas radi prosili, da le-to izpolnite in nam pomagate pri izboljšanju poslovanja. Del našega tekočega procesa je, da boljše služimo vašim potrebam in da ustvarimo odnos, ki vam bo v resnično korist.



Kaj je anketa Net Promoter Score (NPS)?

NPS je sestavljena iz enega vprašanja, ki temelji na merjenju zadovoljstva strank, natančneje kolikšna je verjetnost, da bi stranke podjetje Bisnode priporočile prijateljem ali poslovnim partnerjem. Strankam je dodeljena lestvica od 1 do 10, pri kateri 0 pomeni »sploh ne bi priporočil«, 10 pa »zelo verjetno bi priporočil.«