• Slovenia
  • Group

Mi čutimo spremembe. Kaj pa čutite vi?

Spremembe so edina stalnica v življenju. In Bisnode z veseljem podpira pozitivne spremembe, ki prinašajo napredek vsem nam. Že drugo leto sodelujemo pri projektu Partnerstvo za spremembe, ki je nastal na pobudo Ministrstva za javno upravo in AmCham Slovenija z namenom rušenja mitov ter spodbujanja boljšega razumevanja med javno upravo in gospodarstvom.

V Partnerstvu za spremembe je letos sodelovalo 5 ministrstev in 67 zaposlenih iz javne uprave in gospodarstva. Trikrat več kot lani.  Zaposleni iz obeh sfer so za teden dni izmenjali svoja delovna mesta in spoznavali drugo stran. Mojca Furlan Rejc, vodja službe za podporo naročnikom je tako teden dni preživela na izmenjavi na Ministrstvu za finance.

Od lanske jeseni so potekale tudi interaktivne delavnice, na katerih so lanski »izmenjevalčki« v mešanih skupinah reševali konkretne izzive

 kako dvigniti motiviranost zaposlenih v javni upravi, 

 kako izboljšati medresorsko sodelovanje, 

 kako kompleksno e-storitev narediti prijazno uporabniku, 

 kako prilagoditi učni program potrebam 21. stoletja, 

 kako učinkovito okrepiti in razširiti znamko I feel Slovenia.

Skupina I feel Slovenia Team se je pod vodstvom Ester Žigon iz Bisnode in Kim Turk iz Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport soočila z izzivom reaktiviranja blagovne znamke I feel Slovenia in povečanjem njene prepoznavnosti tako doma kot tudi v tujini. Predlog skupine je naj država vodi z zgledom in blagovno znamko I feel Slovenia aktivno uporablja na ravni državne uprave, saj se mora blagovna znamka širiti in nasloviti posameznika.


Skupina je že pripravila orodja za uporabo: 

1. priročnik za implementacijo blagovne znamke v različnih družbenih sferah za skrbnika blagovne znamke  - Urad vlade za komuniciranje,  

2. generator elektronskega podpisa državnih uradnikov, in 

3. model generatorja osebnih sloganov – ''Kaj pa ti čutiš'', ki omogoča personalizacijo znamke I feel Slovenia. 


Pri pripravi obeh generatorjev je sodelovala tudi Sandra Kecman, digitalna strokovnjakinja iz Bisnode.

Nacionalna blagovna znamka ni zgolj fraza. Je priložnost, da se Slovenija uveljavi v Evropi in svetu. Zavedanje, da vsi mi kot državljani Slovenije lahko prispevamo k podobi naše domovine tako doma kot izven njenih meja, je pri tem ključno. Zato moramo najprej začeti pri sebi. Verjamemo, da lahko blagovna znamka, ki bi jo lahko začutili vsi državljani Slovenije in jo ponesli v svet, za prepoznavnost naše domovine in njenih atributov, naredi veliko. A ne kot logotip na papirju, ampak kot nekaj, kar nam je ljubo in smo pripravljeni negovati, ker predstavlja nas in tisto, na kar smo ponosni.

Mi čutimo Slovenijo. In čutimo spremembe, ki jih zahvaljujoč prostovoljnemu delu, trudu in znanju ljudi, ki verjamejo v našo državo, vidimo že danes.